Skip to content

Blog

Nieuwe moderatiefunctie bij onze beoordelingen

Nieuwe moderatiefunctie bij onze beoordelingen

Negatieve recensies zijn natuurlijk erg vervelend, al helemaal als ze onterecht zijn. Vandaar dat we altijd klaar staan om bij beoordelingen, waar feitelijke onwaarheden in vermeld worden, te bemiddelen. Natuurlijk vragen we u eerst zelf een poging te wagen om in goed overleg met de klant tot een oplossing te komen. Hiervoor vragen we je wel eerst een publiekelijke- of privé reactie te sturen naar de klant. Hiervoor ga je in je Dashboard naar de desbetreffende review en klik op ‘reageer’. Wanneer het niet lukt om tot een oplossing te komen, of wanneer u geen reactie krijgt van de klant, kunt u bij ons bemiddeling aanvragen. Wij zullen dan op onafhankelijke wijze de beoordeling toetsen op de daarin vermelde feiten. Waar je eerder hiervoor ons nog een aanvraag per mail moest toesturen, bieden we nu een volledige moderatiefunctie bij onze beoordelingen aan.

Moderatie aanvragen bij een negatieve beoordeling

We hebben al eerder geschreven over het belang van beoordelingen welke getoetst zijn op hun validiteit. Om een nog betere rol te kunnen spelen in het onderzoeken van de validiteit van de geplaatste beoordelingen hebben we nu een moderatiefunctie ontwikkeld in het webwinkelkeur dashboard. Vanaf nu kun je dan ook, met een eenvoudige klik op de tekst ‘moderatie aanvragen’, bij ons bemiddeling aanvragen bij een onterechte beoordeling.

Waar nodig zullen wij vervolgens namens jou contact opnemen met de consument omtrent de geplaatste beoordeling, er zal namelijk altijd hoor en wederhoor toegepast worden tijdens onze bemiddeling. We hopen met deze functie onze leden nog beter te kunnen helpen met het bemiddelen bij onterechte beoordelingen.

Conclusie

Vanaf nu kun je eenvoudig bemiddeling aanvragen vanuit je eigen WebwinkelKeur dashboard. We vragen je dit dan ook niet meer te doen via onze mail. Wanneer we per mail een verzoek krijgen voor het bemiddelen bij een beoordeling dan zullen wij dan ook verwijzen naar onze moderatiefunctie in je dashboard. Mocht je feedback hebben op onze functie dan vernemen we dat natuurlijk graag. We hopen hiermee een goed antwoord te hebben ontwikkeld op de vraag voor bemiddeling bij onterechte beoordelingen.

Bericht delen:
LinkedIn
Q&A Image
Niet gevonden wat je zocht?

Neem vrijblijvend contact op met één van de behulpzame specialisten van WebwinkelKeur

Reacties

Geen reacties gevonden.
Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *