Op en Top Zwanger

Op en Top Zwanger

Positie Badkleding en Positie Lingerie Specialist
Gefeliciteerd! Je bent zwanger en gaat de mooiste tijd van uw leven tegemoet. Daarbij hoort natuurlijk ook kwalitatieve, mooie, sexy en comfortabele zwangerschapslingerie en zwangerschapsbadmode voor tijdens de zwangerschap en de borstvoeding.

Met onze zwangerschapslingerie, zwangerschapsbadmode en positielingerie van Anita, Noppies, Cake Lingerie, Petit Amour, Pez D'or, Rosewater, Cache Coeur, HOTmilk, Mamsy, You Lingerie, Lida, Lupoline en BB voelt u zich op en top zwanger.
8,2
Filter 909 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 800 met beschrijving

• A.s
    Review voor Op en Top Zwanger

Levering niks op aan te merken maar het product zelf is bagger.
    Niet kopen! Lelijke matte witte kleur panty..zonder glans.erg lelijk.

• Sophie Huisman
    Geverifieerde klant van Op en Top Zwanger

Ik had een bestelling waarvan de maatvoering voor geen meter klopte dus wilde het retour sturen. Echt belachelijk dat ik 7,95 kwijt ben om een pakketje retour te sturen. Mega slechte service

• Hoe beoordeel je Op en Top Zwanger?

• Karin Cox
    Geverifieerde klant van Op en Top Zwanger

Fijn badpak en snelle levering.

• A vd Valk
    Geverifieerde klant van Op en Top Zwanger

Ik heb contact gezocht via whatsapp met een vraag en kreeg vlot en duidelijk antwoord. Product snel ontvangen en is zoals beschreven. Kortom: heel tevreden!

• A Gelders

Ik wacht nu al bijna 2 weken op mijn bestelling

• Wendy
    Geverifieerde klant van Op en Top Zwanger

Snel geleverd, hartstikke mooi product, goed verpakt. Top!

• Ivanna Tufanova

• R.

Slechte kwaliteit.

• M.
    Geverifieerde klant van Op en Top Zwanger

Hele goede service. Snel verzonden en ik ben een super fijne bh rijker!

• Philip
    Review voor Op en Top Zwanger

Het product kwam veel later binnen dan vermeld stond op de site. Hierdoor kon ik geen kerstcadeau geven. Na het uitblijven van informatie wanneer de zending wel zou komen heb ik een mail gestuurd maar daarop geen reactie gehad. Inmiddels is het item binnen en dat voldoet aan de verwachtingen. Stukje service en communicatie moet echt beter vooral als je beloftes doet als 'voor 16:00 besteld morgen in huis' en ja dit stond ook in het winkel mandje vermeld achter het product.

Antwoord van Op en Top Zwanger

Vervelend om te horen dat hij niet op tijd binnen is gekomen, er staat Nergens op onze website voor 16:00 besteld morgen in huis, dit omdat we dit nooit kunnen garanderen. Voor 16:00 besteld is vandaag verzonden. In uw geval had hij nooit voor de kerst in huis zijn geweest helaas, u bestelde hem vrijdag voor het kerst weekend en bestellingen worden daarbij niet eerder bezorgt als na de kerst omdat deze brievenbus pakketjes alleen op werkdagen worden afgeleverd.

• F Jonkers

Snel en goede levering

• Kali
    Geverifieerde klant van Op en Top Zwanger

Item was netjes verpakt en binnen een paar dagen ontvangen na bestelling. Helaas geen track en trace code gehad.

• El
    Geverifieerde klant van Op en Top Zwanger

Make sure the product that you buy will fit you otherwise you will be disappointed by their customer service which is so bad and it took like 4 weeks to send my money back.
    I wouldn't recommend shopping from them.

• ECJ van Herwijnen
    Geverifieerde klant van Op en Top Zwanger

Snelle, correcte levering. Het was goed verpakt. Alleen het verzendbericht zag er raar uit door een andere naam van een zusterbedrijf

• C Steijn-Polders

Snelle aflevering

• MJ Nugteren-Colijn
    Geverifieerde klant van Op en Top Zwanger

Klantenservice viel erg tegen. Ik heb ze een paar keer gemaild omdat ik erg lang moest wachten op de bestelling, daar werd niet op gereageerd. Uiteindelijk had ik een bestelling van 27 september pas op 16 oktober in huis. Ook nadat zij zelf hadden gemaild dat de bestelling was verzonden duurde het nog een week tot deze was aangemeld bij vervoerder. Kwaliteit van producten is wisselend. 1 BH teruggestuurd wegens slappe stof en slechte pasvorm. Tankini teruggestuurd omdat de pasvorm en kwaliteit niet in verhouding stond met de prijs. Alles bij elkaar teleurstellend. Ik hoop dat de retourzending (let op deze is op eigen kosten) vlotter gaat en de betaalde kosten snel geretourneerd worden.

• D Opdam
    Geverifieerde klant van Op en Top Zwanger

Ik heb nog niks ontvangen

Antwoord van Op en Top Zwanger

Zoals bij de bestelde maten aangegeven zat hier een langere levertijd op, dit stond aangegeven bij product, in winkelwagen en op de bestelpagina, de bestelling is inmiddels ook aan u verzonden.

• Kimberley
    Geverifieerde klant van Op en Top Zwanger

Mijn bestelling had ik heel snel in huis en netjes ingepakt. Top!

• A.N Feddema
    Geverifieerde klant van Op en Top Zwanger

Prachtig zwempak, snelle levering, mooie pasvorm. Heeel blij mee