Algemene vragen installatie Archives - WebwinkelKeur

Met tools zoals GTmetrix en WebPageTest kan gemeten worden hoe lang het laden van individuele bronbestanden van een website duurt. Wanneer daar onze sidebar of widget zichtbaar zijn, betekent dat niet dat daardoor het laden van de site vertraagd wordt. Dat is omdat onze sidebar en widget asynchroon geladen worden. Dat houdt in dat het Continue Reading

Het komt soms voor dat de WebwinkelKeur sidebar om onbekende redenen niet wordt weergegeven. In dit stappenplan willen we je helpen om zelf het probleem te achterhalen.

Installatie van onze sidebar middels Google Tag Manager kan handig zijn wanneer je het laden van externe scripts overzichtelijk binnen Google Tag Manager wilt regelen. Tevens is het een oplossing voor elke webshop software die een Google Tag Manager ondersteuning biedt, maar geen andere mogelijkheden tot het plaatsen van Javascript code.  Maak je gebruik van Continue Reading

Na het ontvangen van een goedkeuring ontvang je van ons een verwijzing naar een pagina met instructies voor de plaatsing van het keurmerk. Hierbij kun je kiezen uit verschillende formaten van het keurmerk, zodat je een formaat uit kiezen dat het beste bij jouw webwinkel past. De daarbij behorende HTML code kopieer je van onze Continue Reading

De WebwinkelKeur widget maakt het mogelijk om de laatste klantervaringen + de gemiddelde klantwaardering weer te geven op jouw eigen webwinkel. Deze widget is middels een klein stukje javascript op vrijwel elke webwinkel te plaatsen. 1. Login op dashboard.webwinkelKeur.nl met je eigen persoonlijke logininformatie 2. Na het inloggen kom je op het Dashboard terecht. Kies Continue Reading