shopify Archives - WebwinkelKeur

Je online winkel meer vertrouwen geven? Dit is mogelijk door gebruik te maken van onze widget, waarmee de recentste beoordelingen worden getoond. Deze reviewwidget is een interactieve afbeelding waarin het gemiddelde cijfer en een aantal recente beoordelingen worden weergegeven. Hierdoor kunnen jouw klanten onmiddellijk zien dat anderen tevreden zijn met jouw webwinkel. De beoordelingen die Continue Reading

Nu je de productreviews hebt verzameld wil je deze natuurlijk graag op de productpagina’s tonen. Door de onderstaande stappen te volgen kun je de productreviews op je productpagina’s plaatsen:   Stap 1: Klik in Shopify op ‘Mijn onlinewinkel’ > ‘Thema’s’ en vervolgens op ‘Aanpassen’.   Stap 2: Klik bovenin op ‘Homepage’ en kies ‘Producten’ > Continue Reading

Wij bieden product reviews voor Shopify aan als extra dienst. Stuur een uitnodiging naar je klanten om hun producten te beoordelen, en laat hiermee aan andere bezoekers zien hoe goed jouw assortiment is! De kosten van product reviews voor Shopify zijn 10 euro per maand bovenop de bestaande kosten. De voordelen van product review voor Continue Reading

Integratie Shopify module voor WebwinkelKeur Volg onderstaande stappen om de WebwinkelKeur module bij Shopify te installeren. Stap 1: Klik op deze link om naar onze app in de Shopify app store te gaan en klik op Installeren (Als je je al bij ons hebt geregistreerd is de app gratis). Stap 2: Vul je persoonlijke webwinkel Continue Reading