Nieuw: bedrijvenoverzicht bij WebwinkelKeur

Als je één webwinkel hebt dan is de keuze over hoe je de klantbeoordelingen toont redelijk eenvoudig. Aan één ledenpagina waarop de beoordelingen worden getoond heb je dan meer dan voldoende. Maar hoe zit het als je twee of drie, of zelfs meer, webwinkels beheert? Toon je dan de beoordelingen per webwinkel op aparte ledenpagina’s of toon je alle beoordelingen op één ledenpagina? In dat laatste geval loop je het risico om verwarring te zaaien, vooral als je via de ene webwinkel smartphone’s verkoopt en op de ander bijvoorbeeld tuingereedschap. Sinds kort hebben we ook een derde optie, namelijk een bedrijvenoverzichtspagina.

Bedrijvenoverzichtspagina

De bedrijvenoverzichtspagina geeft een weergave van de beoordelingen welke verzameld zijn over de verschillende webwinkels alsmede de gemiddelde cijfer van alle bedrijven bij elkaar. Hoe dit er exact uitziet? Wij bieden een demo aan waar de functionaliteiten uit te testen zijn.

De bedrijvenoverzichtspagina kun je eenvoudig aanmaken door in te loggen op het WebwinkelKeur dashboard en te kiezen voor het tabblad Reviews -> Shopreviews. Klik vervolgens op het tandwiel-icoontje om bij de Instellingen voor shopreviews te komen en selecteer het tabbald Bedrijfspagina. Let wel op: de optie van de bedrijvenoverzichtspagina maakt deel uit van het EU-pakket van Stichting WebwinkelKeur.

Conclusie

We hopen met het aanbieden van een bedrijvenoverzichtspagina voor menig webwinkelier, welke over meerdere webwinkels beschikt, een goede oplossing te komen. Mochten er nog vragen of feedback zijn dan vernemen we dat natuurlijk graag. Reageer daarvoor bijvoorbeeld onderaan op dit blog of stuur ons eenvoudig een mail.