Url aanpassen

DWQA QuestionsCategorie: AlgemeenUrl aanpassen
Ingrid asked 3 jaar ago
Hoi Webwinkelkeur, Afgelopen week heb ik de URL van mijn website veranderd van www.yourssincerely.nl naar www.yogashirt.nl. Kunnen jullie dit overal aanpassen? En moet ik - wat jullie betreft - nog ergens rekening mee houden, of andere dingen aanpassen? Alvast bedankt! Yours Sincerely, Ingrid Beukema
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Ingrid,

Bedankt voor je bericht.

Uiteraard willen we dit aanpassen, is alleen de URL veranderd of is de website inhoudelijk ook veranderd? Bij een wijziging voeren wij graag altijd nog even een hercontrole uit.

Ik zie je reactie graag tegemoet, zodat we de gegevens kunnen aanpassen.

Mvg,

Caleni WebwinkelKeur
Ingrid answered 3 jaar ago
Hallo Caleni, Inhoudelijk is de website niet veranderd. Wel nieuwe producten, wat wijziging in vormgeving, enz. maar ik neem aan dat je daar niet op doelt :) Dankjewel! Groet Ingrid
caleni Staf answered 3 jaar ago
Goedemorgen Ingrid,

Dank voor je snelle reactie.

Haha, nee daar doelde ik niet op. Prima, bij deze heb ik de URL aangepast. Wil je nog wel even in je dashboard alle gegevens langslopen? Ik zie o.a. nog de domeinnaam en een e-mailadres met Yourssincerely. Dit kan via account>details en webwinkels>Yourssincerely. Bovenin de informatie over de webwinkel (je profielpagina) en scroll naar onderen naar identiteit geverifieerd, hier staan alle contactgegevens.

Succes!