infrarood paneel

DWQA QuestionsCategorie: Questionsinfrarood paneel
W. Reep asked 2 jaar ago
ik heb een infrarood paneel gekocht en gemonteerd aan plafond, nu doet het geen voelbaar warmte afgifte en wil het retour sturen.na vele Email geen passende oplossing gevonden. mijn vraag het paneel heeft gebruik sporen van het monteren en aansluiten, bv. kabel ingekort. web winkel wil het niet terug nemen omdat het gebruik sporen heeft. zonder het te monteren kon ik niet constateren dat het niet aan mijn verwachtingen voldoet.
Kim Staf answered 2 jaar ago
Goedemiddag ^^ Wat vervelend om te horen dat je een product hebt gekocht die niet naar wens blijkt te werken. Voordat ik je hier mee verder kan helpen, zou ik graag willen weten waar je dit product hebt gekocht. Ik kan dan kijken of deze webwinkel bij ons is aangesloten. Als deze webwinkel bij ons is aangesloten kan ik eventueel contact met de desbetreffende webwinkel opnemen. Dit kun je mailen naar info@webwinkelkeur.nl.  Ik wil ook graag meegeven dat als het product minder dan 6 maanden oud is, het bedrijf moet bewijzen of het door het product komt of door de consument komt.  Mocht de webwinkel aangeven dat het product defect is geraakt door de consument en niet aan het product ligt, moet de webwinkel dit kunnen bewijzen. Mits het product niet langer dan 6 maanden geleden is gekocht.   Ik zie jouw reactie graag tegemoet. Voor nu wens ik jou nog een zonnige dag toe!  Groetjes Kim :hug: