Wordpress/WooCommerce Archives - WebwinkelKeur

Als je gebruik wilt maken van product reviews, dien je deze extra dienst eerst te activeren binnen je dashboard. Dit doe je door naar > Beoordelingen > Product reviews te gaan. Om vervolgens product reviews te verzamelen moet je jouw klanten een reviewverzoek sturen, hiervoor is het noodzakelijk om de WebwinkelKeur plugin voor WooCommerce te Continue Reading

WebwinkelKeur widget & uitingen installeren WordPress Voor het plaatsen van ons logo en/of onze review widget op je WordPress webwinkel moet een stukje HTML geplaatst worden. In deze uitleg leggen we graag uit hoe je dit binnen WordPress instelt.   Stap 1: Login op je WebwinkelKeur account. Stap 2:  Kies binnen het dashboard in het Continue Reading

Integratie WordPress / WooCommerce module voor WebwinkelKeur Stap 1: Ga naar je WordPress Admin Panel (inloggen kan vaak via naamwebwinkel.nl/wp-admin/ ) Stap 2: Klik op ‘Plugins’ > ‘Nieuwe plugin’. Stap 3: Type in het zoekveld ‘WebwinkelKeur’ in > klik op ‘Plugin zoeken’ en je zal de WebwinkelKeur module vinden. Stap 4: Klik bij de WebwinkelKeur Continue Reading