Het WebwinkelKeur plaatsen middels mijnwebwinkel.nl

Heb je een webwinkel via MijnWebwinkel.nl? Dan kun je natuurlijk ook gebruik maken van het keurmerk. Helaas bied Mijnwebwinkel wel kleine beperkingen, zo kun je niet gebruik maken van onze javascript integratie. Het automatisch uitnodigen van klanten is echter gewoon mogelijk via onze MijnWebwinkel koppeling. Tevens kun je naast het logo ook een klantbeoordelingen widget plaatsen.

Het keurmerk integreren via MijnWebwinkel gaat op de volgende manier:

Sla het logo dat je op jouw webwinkel wil plaatsen lokaal op. Dit kan door op de pagina met keurmerk materiaal op de voorbeeld weergave van het door jouw gekozen logo met de rechtermuisknop te klikken en te kiezen voor “Afbeelding opslaan als” (of Save image as…). We hebben echter voor MijnWebwinkel gebruikers ook een speciale banner beschikbaar met een breedte van 244 pixels zodat deze goed binnen jouw layout past. Deze is via deze link te downloaden.

webwinkelkeur
Klik met de rechtermuis op de afbeelding en kies voor de optie ‘afbeelding opslaan als’

2. Login op MijnWebwinkel.nl met de door MijnWebwinkel beschikbaar gestelde logingegevens.
3. Klik links op vormgeving, klik vervolgens onder het kopje “Vormgeving instellingen” op “Afbeeldingen”.
4. Klik in het daarop volgende scherm bovenaan op het tabblad “Indeling”
5. Klik nu onder toevoegen op Bladeren en kies het lokaal opgeslagen WebwinkelKeur logo uit Stap 1. Klik hierna op opslaan.

mijnwebwinkel-screen1
Het webwinkelkeur logo toevoegen aan mijnwebwinkel

6. Klik links op vormgeving, klik vervolgens onder het kopje “Vormgeving instellingen” op “Indeling”.
7. Klik onder het kopje “Beschikbare elementen” op de “Afbeelding” en sleep deze naar de plek waar je deze wilt laten verschijnen.
8. Er opent zich een Pop-up met de instellingen van de afbeelding. Kies daarbij bij de optie afbeelding voor de in eerdere stappen geüploade afbeelding. Type bij titel “WebwinkelKeur Keurmerk Lid” en vink de link aan. Plak hierbij de URL van je persoonlijke pagina op WebwinkelKeur. Deze start met https://www.webwinkelkeur.nl/leden/ . We raden aan om als linkdoel “Nieuw venster” in te stellen. Klik vervolgens op toepassen.

mijnwebwinkel-element
Het toevoegen van de webwinkelkeur link aan de afbeelding

9. Klik op Opslaan en het WebwinkelKeur logo verschijnt op jouw webwinkel. Gefeliciteerd!