Skip to content

Blog

Hoe reageer ik op een klantervaring?

Hoe reageer ik op een klantervaring?

Het is als winkelier eenvoudig mogelijk om zelf te reageren op een klantervaring. Dit kan publiek; je reactie komt dan direct onder de beoordeling op WebwinkelKeur te staan, maar ook privé. De klant krijgt dan via ons systeem een e-mail namens je webwinkel met je persoonlijke reactie.

Publieke reacties zijn handig om uw kant van het verhaal ook met de rest van de wereld te delen. Een privé reactie is bedoeld om een oplossing te zoeken met een negatieve klant of om een positieve klant te bedanken voor het delen van zijn ervaring.

Reageren op een klantervaring

1. Login op het WebwinkelKeur dashboard met je persoonlijke inloggegevens. Bent je je wachtwoord vergeten? Dan kun je eenvoudig het wachtwoord herstellen door op ‘wachtwoord vergeten’ te klikken.

wachtwoord herstellen
Uw WebwinkelKeur wachtwoord opnieuw instellen.

2. Wanneer je bent ingelogd ga je naar het tabblad ‘beoordelingen’.

3. Type je publieke ervaring onder de klantervaring, bij de eerste optie kan dit met een notificatie naar de klant en bij de tweede optie kies je er voor geen notificatie te versturen naar de klant.

Reageren op de recensie
Reageren op de recensie

4. Om niet een publieke reactie maar een privé reactie te sturen naar de klant kies je bij ‘type’ voor ‘privé’.

5. Klik op opslaan om de ervaring te plaatsen.

Op deze manier kunt u eenvoudig zelf reageren op een klantervaring. Wij raden je dan ook aan dit regelmatig te doen.

Lees ook hoe om te gaan met negatieve reviews.

 
 
Bericht delen:
LinkedIn
Q&A Image
Niet gevonden wat je zocht?

Neem vrijblijvend contact op met één van de behulpzame specialisten van WebwinkelKeur

 

Reacties

Geen reacties gevonden.
Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *