Reviews verzamelen was nog nooit zo makkelijk!

Sommigen van jullie hebben heel goed opgemerkt dat lang niet elke tevreden klant (ontevreden klanten weten je helaas wel te vinden..) online een review wil achterlaten. Het is wat dat betreft ook een spannend idee dat jij je gegevens achterlaat bij een andere partij. Voor die groep consumenten hebben we een reviewsysteem opgezet dat dit probleem zal tegengaan; het WebwinkelKeur HRS!

post

Handgeschreven reviews

Dit systeem is, jawel, in staat handgeschreven reviews in te scannen. Dat betekent dat je klant niet langer genoodzaakt is een review te schrijven op/voor/achter/met de computer. Ze kunnen simpelweg de PDF downloaden. Vervolgens kan de klant deze makkelijk thuis uitprinten, de review in blokletters invullen, het aantal sterren netjes inkleuren, de ingevulde PDF opvouwen (1 vouw! zeer belangrijk) en in een envelop stoppen, de envelop voorzien van een postzegel en ten slotte de envelop met postzegel in de brievenbus deponeren. In de tussentijd kan er gewacht worden op de bezorging van de post bij geadresseerde en klaar is Kees. Eenmaal aangekomen bij WebwinkelKeur doet ons systeem de rest. Een kind kan de was doen!

Laagdrempelig systeem

Daar we het proces van reviews schrijven zo laagdrempelig mogelijk willen houden hebben we samen met onze technische crew een handig systeem ontwikkeld dat tot wel 27,5 (!) kleuren kan inscannen. Tijdens de testfase werden enkel groen en rood verward maar dit hebben we redelijk kunnen oplossen.

Eenmaal ingescand door ons systeem zal dankzij de gepatenteerde technologie ook meteen een bevestigingsbrief verstuurd worden naar het lid. Zo ben je zelf ook op de hoogte dat je een nieuwe review hebt ontvangen. Handig toch?

Probeer het uit!

Het HRS gaat vanaf vandaag live. Je kunt de bijgevoegde PDF-bestand aanbieden aan je klanten. Deze kunnen dan met een gerust hart handmatig een review schrijven. Klaar om nog meer reviews te ontvangen? Stuur de PDF dan mee bij elke bestelling die je ontvangt en laat ons weten wat je ervan vindt!

post