Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Goedkoop Webshop Keurmerk

Met een keurmerk voor je webshop kun je het vertrouwen van je klanten winnen en zo je omzet verhogen. Veel keurmerken voor webshops vragen echter hoge bedragen waardoor het als kleine ondernemer niet renderend is om lid te worden. Veel webwinkels zijn daarom op zoek naar een goedkoop webshop keurmerk. Stichting WebwinkelKeur biedt een betaalbaar webwinkel keurmerk dat door de grote hoeveelheid leden en unieke mogelijkheden meerwaarde biedt voor jouw klanten. We zijn hiermee tevens het enige echte non-profit webwinkel keurmerk.

Klantbeoordelingen

Naast een compleet keurmerk bieden we tevens een compleet klantbeoordelingen systeem. Het klantbeoordelingen systeem is zo gebouwd dat de ervaringen gedeeld worden met Google. Dit kan hiermee indirect leiden tot betere vindbaarheid van uw webwinkel.

Kwaliteit, maar goedkoop

Het keurmerk is voor iedereen toegankelijk die voldoet aan de gedragscode. De kosten bedragen € 7,- per maand. Voor dit bedrag krijgt je een zeer compleet keurmerk met o.a.:

Direct aanmelden.

Verdient een keurmerk zichzelf terug?

Twijfel je nog of een keurmerk zichzelf terug verdient? In de meeste gevallen is dat het geval. Stel je hebt nu 20 bestellingen per maand. Per bestelling verdient je €10,-. Met een keurmerk stijgt het aantal verkopen bijvoorbeeld van 20 naar 23 per maand. Dat is €30,- meer winst. Dit kost slechts €7,- waardoor je per maand €23,- extra winst hebt. Dit nog afgezien van de extra voordelen van lidmaatschap. De exacte winst verschilt hier helemaal per webwinkel/branche, voor iedereen is €7,- echter snel terugverdient.

Wat zeggen onze leden?

Bij ons staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. Onze leden beoordelen ons met een gemiddelde van een 9.0 op basis van onafhankelijke beoordelingen bij een derde partij. Lees onze referenties.