Collega van de maand juli: Connor

collega van de maand connor

Het is weer tijd voor de collega van de maand! Achter WebwinkelKeur staat een team met toppers die iedere dag hard werken om het internet veiliger te maken – en leuker. Eén voor één stellen onze collega’s zich graag aan jou voor, zodat je weet wie de gezichten zijn achter ons keurmerk :-). Deze maand is Connor aan de beurt!

Hey Connor! Vertel eens: wie ben je, en hoe ben je bij WebwinkelKeur terecht gekomen?

Ben ik aan de beurt? Spannend! Ik ben Connor, woonachtig in Overdinkel City. Ook wel bekend als de Metropool van het Oosten, of The City that Never Wakes Up. Dat krijg je met een populatie van welgeteld 4.000 inwoners, één winkelwagentje aan kippen en een schaap. Eerlijk is eerlijk, het is stiekem wel lekker rustgevend!

connor collega van de maand van webwinkelkeur

Hoe ik bij WebwinkelKeur terecht ben gekomen? Nou, ik had net als elk andere vers afgestudeerde jurist aan de slag kunnen gaan bij de gemeente, of de sidekick kunnen worden van een veteraan in het vak. Óf ik kon ook wat spannends kiezen en een heel ander pad bewandelen! Dat heb ik gedaan door als juridisch medewerker aan de slag te gaan bij een bedrijf als WebwinkelKeur. Hier ben ik veel directer met mensen betrokken en maak ik het internet een stukje veiliger!

Kun je eens wat vertellen over je functie? Wat vind je bijvoorbeeld het allerleukste?

Naast dat ik het internet een stukje veiliger maak, heb ik het genoegen om webwinkeliers én consumenten te helpen met hun juridische vragen! Ik vind het heerlijk om een lastige vraag te krijgen en tot de bodem uit te zoeken wie er nou recht heeft op wat. Of het nu gaat om een ondernemer die zeker wil zijn van zijn zaak voordat hij de winkel opent, of juist een klant die meent dat hem of haar onrecht wordt aangedaan. In beide gevallen is er een probleem om op te lossen, en je kan vrijwel direct een positief verschil daarin maken. Dat vind ik het leukste en het belangrijkste.

Waar houd jij je graag mee bezig buiten werktijd?

Eigenlijk met zo veel mogelijk! Zo doe ik aan boksen en gewichtheffen, waar dat laatste nu mijn focus heeft – zo vlak voor de zomervakantie. Daarnaast houd ik van stedentrips, dansen en uitgaan. Verder lees ik veel, maak ik muziek, en ook met een videogame vol actie of strategie kan ik me wel vermaken.

Heb je een guilty pleasure?

Waarschijnlijk zijn dat die tiramisu frappiato’s waarmee ik iedere vrijdagochtend mijn collega’s de gek aan steek. Op zich vind ik dat iedere koffie met zo’n lange naam alleen voor hipsters bestemd is, maar kijk mij eens gaan! Het ding is dat ik het liefst gewoon een hele bak tiramisu meeneem naar werk, maar ik denk dat ik dan door het raam vlieg. Met de hipster koffies kan ik nog mee wegkomen ;). Oh en nu we toch bezig zijn… is mijn guilty pleasure ook kerstfilms. Gelukkig heb ik daar maar eens per jaar last van!

Waar mogen wij je voor wakker maken?

Ontbijt. Een goede workout mag ook. Hoe creatiever, hoe beter! Buiten dat om blijf ik het liefst nog even tien minuten liggen.

Als je voor één dag een superheld kan zijn, wie zou je dan kiezen?

Goede vraag, ik weet namelijk niks van superhelden. Aangezien ik de zomer in mijn bol heb zeg ik Aquaman. Vergeet die vliegtickets maar, ik zwem wel naar Bali! Ook ben ik gegarandeerd een hit in het waterpark.

Wat is je droomauto of -fiets?

De *diepe adem* Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Carabinieri! Stijlvol, elegant. Een prachtplaatje als werkelijk geen ander.

Wat is jouw favo WebwinkelKeur-tool?

Eens wat anders, mijn favoriet is namelijk het forum! Het is een handig middel om informatie te vinden, en het groeit voortdurend. Staat jouw vraag er nog niet tussen? Stel hem dan aan ons! Daarmee kan jij weer verder én je mede-gebruiker kan nu voortaan het antwoord vinden. Zo wordt deze bron van informatie steeds weer meer compleet!

Niks persoonlijks maar dit is toch niks om nou een push-melding over te sturen?! Ik heb wel wat beters te doen!

Dag Max,

Gelukkig dat het niets persoonlijks is, daar is mijn collega Connor vast blij mee. Bedoel je de push-melding in het dashboard? Deze krijg je bij elk nieuw blog bericht, of het onderwerp nu een nieuwe, belangrijke, wet is of een collega van de maand. We vinden onze blogs belangrijk en brengen deze graag bij je onder de aandacht.