Kleur widget aanpassen

DWQA QuestionsCategorie: TechniekKleur widget aanpassen
wessel asked 1 jaar ago

Hi,

Ik wil de kleur van de widget aanpassen in mijn huisstijl. Ik heb deze code als HTML toegevoegd in tag manager op alle pagina's:

<script>(function(n,r){var e=document.createElement("script");e.async=!0,e.src=n+"/sidebar.js?id="+r+"&c="+c(10,r);var t=document.getElementsByTagName("script")[0];t.parentNode.insertBefore(e,t);function c(s,i){var o=Date.now(),a=s*6e4,_=(Math.sin(i)||0)*a;return Math.floor((o+_)/a)}})("https://dashboard.webwinkelkeur.nl",1216987);</script>

Waar kan ik daar mijn kleur in aanpassen?

Groetjes Wessel

Marc Staf answered 1 jaar ago

Hi Wessel,

Goed dat je hier naar informeert.

Je mag eerst de widget aanpassen in het Dashboard door naar Installatie en Widgets te gaan.Wanneeer je Widget hebt geconfigureerd kopieer je de IFrame code die is meegewijzigd en die voeg je toe in GTM.

Bij elke wijziging in de Widget moet je dus de nieuwe IFrame code gebruiken.

wessel answered 1 jaar ago

Hi Marc,

Dank voor je antwoord. Dat heb ik gedaan op www.sweetpets.nl, maar komt de widget dan op dezelfde plek als ik nu heb? Ik heb het nu namelijk via de sidebar ingesteld.

Groetjes Wessel

Marc Staf answered 1 jaar ago

Dag Wessel,

Hoe bedoel je via de Sidebar ingesteld? Je moet de huidige code van de widget vervangen door de code die je nu hebt aangemaakt. Die kun je dan op dezelfde plek zetten.