Uitnodiging tot beoordeling verwijderen

Met ons PLUS– en PRO-pakket is het mogelijk automatisch uitnodigingen tot het delen van ervaringen te versturen. Deze uitnodigingen komen eerst in een wachtrij te staan, de tijd waarin ze in de wachtrij staan is gebaseerd op jouw instellingen binnen de module. Wanneer er een uitnodiging tot het achterlaten van een ervaring in de wachtrij staat is het mogelijk een verzoek in te dienen tot verwijdering van de ingeplande uitnodiging. Er zijn hier echter wel wat grondregels aan gebonden en niet elke uitnodiging kan verwijderd worden.

Wanneer bijvoorbeeld de uitnodiging meerdere malen wordt verzonden door een foutieve dubbele bestelling kan men een ‘verzoek tot verwijderen’ indienen. Technische fouten kunnen natuurlijk ook een rol hebben in foutieve uitnodigingen, in dit soort gevallen kan men ook een ‘verzoek tot verwijderen’ indienen.

Het is echter niet toegestaan een ‘verzoek tot verwijderen’ in te dienen wanneer er twijfel is bij de geleverde klantenservice en je bang bent voor een slechte beoordeling. Wij zien klantenservice en de gevolgen hiervan als een verantwoordelijkheid van de webwinkelier.

In elk geval zal het verzoek bekeken en beoordeeld worden. Bij vragen kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.