Lightspeed Archives - WebwinkelKeur

Wij bieden voor Lightspeed gebruikers ook product reviews aan als extra dienst. De kosten hiervan bedragen 9,95 per maand bovenop de bestaande kosten. De voordelen van product reviews: Klanten nemen betere aankoopbeslissingen, wat resulteert in minder retouren. Verhoog de omzet met behulp van “social proof”. Verdien sterren in de onbetaalde Google-resultaten voor jouw productpagina’s en Continue Reading

Voor je met de overige integratie mogelijkheden aan de slag gaat raden we je aan om eerst de Lightspeed App te installeren en hierna de de HTML codes op je webshop te plaatsen. In deze FAQ leggen we uit hoe je gebruik kunt maken van de keurmerk optie binnen Lightspeed, UBB codes en thema’s met WebwinkelKeur Continue Reading

WebwinkelKeur installatie instructies Lightspeed APP Volg onderstaande stappen om de Lightspeed APP te installeren. De Lightspeed APP maakt het eenvoudig om de WebwinkelKeur Javascript integratie (sidebar) te activeren. Tevens kun je via de APP geheel automatisch reviewverzoeken sturen aan klanten nadat deze hun pakketje thuis hebben ontvangen. De APP van Lightspeed is helemaal gratis en Continue Reading

Naast de Lightspeed App kun je ons keurmerk materiaal eenvoudig op jouw Lightspeed  webshop plaatsen. Deze pagina legt je stap voor stap uit hoe jij de HTML code voor de klantbeoordelingen widget en/of de keurmerk banner eenvoudig op jouw webwinkel kunt plaatsen.

WebwinkelKeur meertalige installatie Lightspeed Lightspeed biedt standaard meertalige ondersteuning onder één domein. Is jouw webshop meertalig beschikbaar, dan kun je WebwinkelKeur met enige aanpassingen ook meertalig configureren. Voor we starten gaan we er vanuit dat je de WebwinkelKeur App in de Lightspeed App Store op de normale manier hebt geïnstalleerd. Na installatie van de App Continue Reading

Integratie Lightspeed voor WebwinkelKeur We raden je aan om eerst de Lightspeed APP te installeren en daarna ook onze banner en widget codes op je webwinkel te plaatsen. Volg daartoe de volgende stappen: Stap 1: Installeer de Lightspeed App. Stap 2: Plaats de HTML codes op je webshop.