Billink

Eerst zien, dan betalen met Billink

Zorg voor meer conversie en een hogere gemiddelde aankoopwaarde met achteraf betalen in je checkout. Billink is verkozen tot beste achteraf betaalmethode van Nederland (Emerce100; 2021 en 2022). Verbeter je customer journey met buy now, pay later voor zowel particuliere als (groot)zakelijke bestellingen, online en instore, in zowel Nederland als België.

Door het toepassen van verschillende authenticatie- en verificatie-technologieën zorgen we ervoor dat consumenten hun aankoop altijd veilig kunnen afronden en betalen. Daarnaast garanderen wij altijd de uitbetaling van alle via Billink afgeronde aankopen.

Uit onderzoek blijkt dat consumenten vaak gebruik maken van Billink vanuit betrouwbaarheid overwegingen. Door achteraf betalen aan te bieden verhoog je het vertrouwen van je klanten in jouw webshop aanzienlijk.

We beschikken over het breedste scala aan oplossingen en mogelijkheden om onze betaaloplossing perfect op jouw processen en customer journey aan te laten passen. En past het toch niet 100%? Dan bouwt ons product-team een custom oplossing voor jou!

20% korting op transactiekosten in het eerste jaar 20% KORTING

Als lid van WebwinkelKeur profiteer je van 20% korting op de transactiekosten in het eerste jaar.

Kijk je binnen je WebwinkelKeur dashboard onder ‘Ledenvoordeel’.

Website
www.billink.nl