Emoticons, daar word je toch blij van!

Het schrijven van een bericht kan soms lastig zijn omdat je nooit zeker weet of dat geen wat je communiceert ook op de juiste manier begrepen wordt. Emoticons zijn om die reden belangrijk, want zo wordt bijvoorbeeld duidelijk dat het bericht met een knipoog gelezen mag worden en niet (te) serieus genomen moet worden. Vandaar dat wij nu zo voor het weekend nog een vrolijk nieuwtje hebben; de mobiele emoticons werken nu ook binnen onze recensies?

Het gebruik van emoticons binnen de recensies van WebwinkelKeur

Het percentage van mobiele internet gebruikers ten opzichte van desktop internet gebruikers stijgt steeds verder. Vandaar dat het belangrijk is om hierin mee te gaan en het gebruik van emoticons, die veelvuldig gebruikt worden in de chatdiensten zoals whatsapp, ook toe te voegen binnen onze recensies. Door deze toevoeging kun je nu eindelijk die felbegeerde aubergine of die overheerlijke pizzapunt emoticon in je recensie toevoegen, want laten we eerlijk zijn; zonder deze emoticon is de intentie achter je boodschap toch minder duidelijk. De tien meestgebruikte emoticons van Emojimore vind je hier je. Welke smileys zijn nu allemaal te hanteren en op welke manier kun je deze toevoegen? Zie hiervoor onderstaande afbeeldingen.

Klik op de smiley om de emoticons te verkrijgen

Dit zijn de smileys die je kunt gebruiken binnen de recensies

Het gebruik van emoticons in de recensies kan de enthousiasme van een klant nog duidelijker onderstrepen. Waardoor het in onze ogen een welkome uitbreiding is van onze reviewsysteem. Hoe ziet het er dan uit in ons systeem? Neem hiervoor als voorbeeld onderstaande recensie:

Recensie met emoticons

Conclusie

Wij zijn zelf blij met deze nieuwe toevoeging aan onze reviewsysteem. We hopen dat deze uitbreiding ook door onze leden als goed nieuws ontvangen wordt. Mochten er nog vragen over zijn dan vernemen we dat natuurlijk graag. Dan rest ons voor nu niets verder dan het wensen van een goed weekend. Graag sluiten we dit bericht dan ook af met een smiley 🙂