Over WebwinkelKeur

Wij zijn er voor jou!

Wij willen de e-commerce branche vooruit helpen door het kopen op het internet veiliger en eerlijker te maken. Daarbij vinden wij het belangrijk dat jij als kleine tot middelgrote ondernemer kan concurreren met de grote multinationals. Als kleine ondernemer heb je geen eigen juridische afdeling, moet je met beperkte middelen de marketing doen en is maatwerk software duur. Daarom bieden wij voor jou goede ondersteuning in de vorm van juridische controle van je webwinkel, handige tools & voorbeeld documenten en gewoon goede (review) software. Zo helpen wij je succesvol te ondernemen.

We zijn dan ook geen traditioneel keurmerk, maar een moderne partij die echt meerwaarde biedt aan haar leden. Lees ook ons manifest.

Over het webwinkelkeurmerk

WebwinkelKeur is gestart in 2010, we vonden dat het tijd was voor een betaalbaar keurmerk met een goede controle. Daarbij vonden we het belangrijk om de controle niet te beperken tot de juridische kant van zaken, maar ook om de dagelijkse praktijk terug te laten komen als onderdeel van het keurmerk. We kozen daarbij voor een combinatie tussen certificering door ons met klantbeoordelingen. Gecontroleerd door ons, beoordeeld door jouw klanten. Vandaag de dag zijn we één van de bekendste keurmerken voor webwinkels met de beste software, samen met jou werken we dagelijks om nog beter te worden.

Ons team

We werken dagelijks met een klein en hecht team. om goede (persoonlijke) service te bieden en te blijven innoveren. Qua persoonlijkheden zijn we divers, maar wat we gemeen hebben is een passie voor wat we doen.

Vacatures: Werken bij WebwinkelKeur

WebwinkelKeur is altijd op zoek naar enthousiaste versterking. We werken in een klein, maar hecht team. Door deze opzet is er veel vrijheid en ruimte voor eigen inbreng. Op het moment hebben wij één openstaande vacature:

Klantenservice medewerker die wil groeien!

Solliciteren zonder cv?

Zoals de foto’s hierboven al een beetje verklappen, bestaat ons team uit veel verschillende persoonlijkheden. Wij vinden het dan ook belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn binnen WebwinkelKeur. Het maakt ons niet uit wat je in je vrije tijd doet, of welke gekke hobby’s je hebt (zolang het maar legaal is😉). Waarom zou je dan via een CV moeten laten zien wie je bent en wat je doet/gedaan hebt? Het gaat erom dat je blij wordt van je werk en je je werkzaamheden goed uitvoert. Omdat wij alles altijd een beetje anders doen dan de rest en graag een beetje buiten de lijntjes kleuren hebben we het volgende bedacht:

• We hebben 4 cases uitgewerkt die onze collega’s van de klantenservice tegen zijn gekomen in de afgelopen tijd.
  • Wil jij laten zien wat je in je mars hebt? Maak dan deze opdrachten en lever ze bij ons in.
  • Heb je dit goed gedaan? Dan willen wij je graag ontmoeten bij ons op kantoor 😊

Test je klantenservice skills

Het logo van WebwinkelKeur

logo webwinkelkeur 2019Het logo van WebwinkelKeur is een combinatie van een vinkje en een praatwolkje. Het vinkje staat voor de controle van ons, het praatwolkje voor de klantbeoordelingen. We zijn hiermee uniek. Er zijn weliswaar andere keurmerken die optioneel klantbeoordelingen aanbieden, maar door dit standaard te doen weten we van al onze leden hoe de klantenservice is. Hiermee is het keurmerk meer dan een beoordeling op papier.

Uitstekend beoordeeld door onze leden

We laten niet alleen onze leden beoordelen door klanten, ook onze eigen leden hebben de mogelijkheid om hun klantbeoordelingen te delen via externe onafhankelijke platformen. We zijn trots op onze gemiddelde waardering van een 9.7.

Contact opnemen

We proberen zoveel mogelijk vragen te beantwoorden op onze website, gezocht maar niet het antwoord gevonden? Neem dan gerust contact met ons op.