Wel zo eerlijk: reviews waar moderatieverzoeken voor ingediend worden in quarantaine geplaatst
Negatieve klantbeoordelingen kunnen vervelend zijn, zeker wanneer ze onterecht zijn. Je kunt contact opnemen met de klant en zorgen voor een passende oplossing. De klant heeft vervolgens de mogelijkheid om zijn ervaring alsnog te wijzigen of te verwijderen. Natuurlijk is de klant hier geheel vrij in.
Review aanmelden voor moderatie
Mocht de ervaring geheel onterecht zijn, dan heb je de mogelijkheid om de review (binnen 14 dagen) aan te melden voor moderatie. Wij zullen dan de echtheid van de review controleren en beoordelen of deze in strijd is met onze voorwaarden. Tijdens het in behandeling nemen van de moderatie staat de review in quarantaine. Is de ervaring fake of bevat deze onjuiste feiten? Dan kunnen we deze ervaring voor je verwijderen.
Het spreekt voor zich dat negatieve reviews, die niet aantoonbaar onjuist zijn of niet aangemeld worden voor moderatie, daarna openbaar worden.
Lees ook omgaan met negatieve klantbeoordelingen >