Overstappen van keurmerk of reviewsysteem

logo webshop borduurkado“Wij zijn overgestapt naar het keurmerk WebwinkelKeur. Dit, omdat prijs en kwaliteit verhouding een heel stuk beter is. We zijn tot nu toe erg tevreden over alle goede mogelijkheden en handige uitleg tools die WebwinkelKeur allemaal biedt.”
Suma van BorduurKado.nl

Zoals je weleens van een telefoonaanbieder of energieleverancier bent overstapt, kan je ook qua webshop en reviewsysteem overstappen! Je wilt immers de meest kwalitatieve diensten/producten voor een scherpe prijs. Vaak ben je bij WebwinkelKeur een stuk voordeliger uit en dat voor een completer pakket. Het is uiteraard geheel aan jezelf welke diensten en extra’s je belangrijk vindt bij je webshop.

Dubbele kosten? Betaal niets tot je contract elders afloopt

Bij sommige keurmerk- en reviewsystemen zit je vaak vast aan een bepaald contract. Deze kunnen soms wel tot 2 jaar bindend zijn. Begrijpelijk dat je dan niet dubbel wilt betalen. Daarom heb je bij ons de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van onze diensten tot je contract elders afloopt.  Je factuurkosten gaan dan in op het moment dat ze elders zijn gestopt. Als je gebruik wilt maken van deze optie, ontvangen wij vooraf graag je huidige contract via de mail. Het mailbericht kan verzonden worden naar info[at]webwinkelkeur.nl met als onderwerpregel ‘Overstappen’. Je kunt je vervolgens als een normaal lid registreren . Wij zullen via ons systeem ervoor zorgen dat je abonnement pas ingaat als deze elders definitief is afgelopen.
Aanmeldproces webwinkelkeur

Overstappen van een webwinkel keurmerk

Het overstappen van een keurmerk is in ieder geval erg eenvoudig.  We raden je aan om eerst een aanvraag te doen bij WebwinkelKeur, na goedkeuring kun je dan het huidige keurmerkmateriaal vervangen door WebwinkelKeur. Na installatie van WebwinkelKeur kun je je oude keurmerk opzeggen. Op deze manier kun je eenvoudig overstappen en voorkom je dat je tijdelijk zonder keurmerk zit. Een eventueel opzegtermijn bij je oude keurmerk is geen probleem. Zoals hierboven vermeldt kun je kosteloos van onze diensten gebruikmaken tot je contract elders afloopt.

Overstappen van een reviewsysteem

Hoewel veel webwinkeliers bang zijn hun opgebouwde klantbeoordelingen bij een overstap te verliezen, is het alsnog heel goed mogelijk! We begrijpen maar al te goed dat je je waardevolle reviews wilt behouden. Wij kunnen in de regel de beoordelingen van een andere onafhankelijke partij in ons systeem importeren. Wat daarvoor wel nodig is, is een CSV-bestand met alle verzamelde reviews van je oude reviewpartij. Dit kan bijvoorbeeld van Kiyoh of van Feedback Company (deels) zijn. Wij bekijken dan graag voor je of we de reviews kunnen importeren (GDPR / AVG – proof). Belangrijk is wel dat je dan álle reviews (zowel positief als negatief) bij ons aanlevert. We vinden het namelijk zeer belangrijk dat een webshop transparant is!

dimitri joosten allesvoororen“Omdat mijn huidige review partner niet is staat was om een degelijke dienst te leveren zijn we overgestapt op WebwinkelKeur. Dit was binnen enkele uren geregeld met behoud van onze huidige reviews. Top dus!”
Dimitri van AllesvoorOren.nl

Klaar om over te stappen?

Neem contact met ons op  of Meld je direct aan!

Eenvoudige integratie met verschillende webwinkelsoftwares

Wij bieden vrijwel met elke webshop software een module aan. Momenteel hebben we kant-en-klaar modules voor de volgende software. Staat jouw software er toch niet tussen? Neem dan gerust even contact met ons op, integratie is vrijwel nooit een probleem!