Bij jouw webshop kun je veilig shoppen, maar weet je bezoeker dat ook?

Wat betekent het webwinkel keurmerk voor jou?

<b>Verhoog je omzet</b>

Verhoog je omzet

Een combinatie van keurmerk en reviews geven je webwinkel aantoonbaar 15% meer conversie. We zijn trots om niet alleen het grootste keurmerk van Nederland te zijn, maar ook het beste.

<b>Verzamel reviews</b>

Verzamel reviews

Laat het automatisch verzamelen van klantbeoordelingen geheel aan ons over. Zo maak je klanttevredenheid zichtbaar, zonder er naar om te hoeven kijken. We hebben inmiddels al meer dan 1.500.000 reviews verzameld!

<b>Voorkom boetes</b>

Voorkom boetes

Verdien ons keurmerk na een streng doch rechtvaardige juridische controle. Middels onze gratis juridische documenten heb jij je zaakjes snel op orde en voorkom je boetes.

Meer informatie

Maak samen met ons en 9.500 andere leden het online shoppen vandaag nog een stuk veiliger!

• Toegankelijke prijzen
  • Innovatief keurmerk
  • Compleet reviewsysteem
Profiteer van de voordelen
9.500 webwinkels gingen je voor
<b>Verdien het webshop keurmerk</b>

Verdien het webshop keurmerk

Onze support experts keuren uitgebreid je webwinkel op onze praktische gedragscode. Deze gedragscode is gebaseerd op de huidige wetgeving. Daarbij helpen wij je graag met juridische vragen.

Maak je webwinkel nu makkelijk en snel juridisch op orde dankzij onze gratis juridische voorbeelddocumenten waaronder algemene voorwaarden voor je webwinkel en een privacy policy!

Sta stevig in je webwinkelierschoenen dankzij onze expertise.
<b>Maak betrouwbaarheid zichtbaar</b>

Maak betrouwbaarheid zichtbaar

Het tonen van vertrouwen aan je bezoeker doe je eenvoudig met onze verschillende (interactieve) uitingen, als: side-bar, tooltip en widget. Zo toon je én het verdiende keurmerk én je verzamelde reviews aan je bezoeker.

Per webwinkelsoftware leggen we je graag uit hoe je onze uitingen kunt integreren. Eenmaal geïntegreerd profiteer je van de vele voordelen.

<b>Onderscheid je webwinkel</b>

Onderscheid je webwinkel

Je webwinkel onderscheiden doe je samen met Webwinkelkeur sinds 2010. Met een apart ledenprofiel kun je jouw webwinkel extra onderscheiden met de zekerheidsbadges en externe bronnen. Daarnaast kun je met WebwinkelKeur de Google reviewsterren verkrijgen en met je WooCommerce webshop product reviews verzamelen.

Het onderscheiden van je webwinkel hoeft niet duur te zijn!

Elk hardwerkende webwinkelier verdient het om vertrouwen te tonen aan zijn of haar bezoeker.
Meer informatie

Leden beoordelen WebwinkelKeur gemiddeld met een 9.6!

Alle referenties

Je webwinkel onderscheiden van de rest doe je samen met WebwinkelKeur. Met een apart ledenpagina met alle nodige informatie kun je jouw webwinkel extra onderscheiden met de badges. Het onderscheiden van je webwinkel hoeft niet duur te zijn.

<b>Vermijd lange discussies</b>

Vermijd lange discussies

Voorkom oneindige welles-nietesdiscussies met je klanten en raadpleeg onze geschilbemiddeling. Onze support experts helpen bij het bemiddelen van de klachten.

Komen we er samen niet uit? Dan is er de mogelijkheid een jurist, van de onafhankelijke geschillencommissie DigiDispuut, een bindende uitspraak te laten doen.

Raak niet verstrikt in een welles-nietesdiscussies.