Loop jij mee op 15 oktober tijdens de ecommercerun?

Ecommerce News organiseerde reeds in 2012, toen nog als Webwinkel Weblog, voor het eerst de Ecommercerun. Destijds was het een loop voor een select groepje deelnemers en natuurlijk was WebwinkelKeur sponsor van het eerste uur. Al snel groeide de eCommercerun uit tot het grootste sportevenement van de ecommerce-branche. Zondag 15 oktober vindt de run alweer voor de zesde keer plaats.

Groter en professioneler

Elk jaar lijkt het sportevenement groter en professioneler te worden. Zo werden de deelnemers vorig jaar (tijdens de lustrumeditie) klaargestoomd voor het leveren van een topprestatie door niemand minder dan Leontien Zijlaard-van Moorsel. Als we initiatiefnemer en organisator Dirkjan Vis mogen geloven dan zullen de deelnemers van de komende editie ook niet tekortkomen. Wie dit jaar precies als speciale gast de deelnemers klaarstoomt is nog een verassing, maar volgens Dirkjan Vis valt de gast wel onder het mom ‘memorabel’.

De afgelopen vijf jaar zijn er aardig wat persoonlijke records verbroken. En alhoewel er in de beginjaren standaard sprake van was dat elke deelnemer standaard de tien kilometer liep, is er ook al geruime tijd een variant van zes kilometer. Wanneer je nog maar weinig kilometers hebt hardgelopen, of zelfs nog je eerste rondjes moet lopen, dan kun je gerust het meelopen met het evenement. Inschrijven voor het leukste netwerkevent van de branche kan erg eenvoudig. Hoofdsponsoren Active Ants en Picqer zorgen er samen met co-sponsor Thuisbezorgd.nl voor dat alle deelnemers een luxe dag beleven zonder tekortkomingen. Toeleveranciers betalen slechts 25 euro om mee te mogen doen. Voor oud-deelnemers en retailers is deelname zelfs gratis.

Deelnemers van Stichting WebwinkelKeur aan de eCommercerun 2016

Ambassadeurschap

Vorig jaar werd er voor het eerst gewerkt met ambassadeurs. Ook WebwinkelKeur is één van de ambassadeurs. Als vrienden van het eerste uur zetten wij graag ons beste beentje voor.

Wil jij net als wij deelnemen aan het grootste sportevent van de ecommerce-branche? Haal dan snel je hardloopschoenen van zolder, markeer zondag 15 oktober in je agenda en begin alvast voorzichtig met hardlopen.