- Home
- Blog
- Leden nieuws
- Een mooie groei in 2016 en veel nieuwe plannen voor 2017
Een mooie groei in 2016 en veel nieuwe plannen voor 2017
2016 - een jaar van groei
Het was een mooi en druk jaar. De groei van WebwinkelKeur zette door en afgelopen maand waren we dan ook erg trots te kunnen meedelen dat er meer dan 4.100 webwinkels zich bij ons hebben aangesloten. Enkel cijfers zeggen echter niet alles, we hebben ons succes primair te danken aan ons team en de software die we blijven ontwikkelen. We zitten niet stil, maar blijven continue onszelf vernieuwen en verbeteren. Dit alles is natuurlijk onmogelijk zonder jouw steun als lid.Geheel nieuwe sidebar
De sidebar van WebwinkelKeur is iets waarmee we ons onderscheiden van concurrenten; hij is direct herkenbaar voor consumenten en voorkomt dat zij jouw webwinkel moeten verlaten om bijvoorbeeld het keurmerk te controleren of om beoordelingen te lezen. We zijn ook erg trots op onze compleet vernieuwde sidebar. Naast dat hij er mooi uit ziet, is de techniek ook verbeterd. Hiermee is gelijk ook technisch een mooie basis gelegd voor de toekomst zodat we de sidebar verder kunnen uitbreiden. [caption id="attachment_45208" align="aligncenter" width="320"]
De WebwinkelKeur sidebar[/caption]
Externe beoordelingen koppelen
We zijn erg trots op onze mogelijkheid om ook reviews van externe bronnen te kunnen indexeren . Naar ons weten zijn we de enige partij die dit op deze manier aanbied. Zo geeft onze ledenpagina niet enkel de reviews weer die we zelf verzamelen, maar kun je ook verwijzen naar jouw reviews elders. Dit maakt een einde aan versplinterende beoordelingen.Geheel nieuwe website
Ook de website die je nu bekijkt is begin dit jaar geïntroduceerd. Een erg mooie stap, omdat we hierdoor betere mogelijkheden hebben om te bloggen en ook makkelijker informatie kunnen delen. Natuurlijk blijven we de website vernieuwen en staan er ook komend jaar weer wat verbeteringen op de planning.Welkom Robin & Sandra
Niet alleen het aantal leden groeiden, ook het personeel groeide mee. Zo zijn dit jaar Robin en Sandra begonnen. Een mooie uitbreiding van ons team . Hoe goed we onze software ook maken, uiteindelijk zijn het de mensen die een organisatie vormen. We hopen met dit mooie team jou dan ook in 2017 een goede klantenservice te kunnen geven. [caption id="attachment_62898" align="aligncenter" width="631"]
Teamuitje dit jaar naar de escape room[/caption]
Uniform klachtenproces
Met de groei van het ledenaantal krijgen we ook nieuwe uitdagingen. Zo moeten we de toename van werk in goede banen leiden. Vandaar dat we dit jaar o.a. een uniform klachtenproces introduceerden . Hiermee hebben we een schaalbaar proces waarmee we in de toekomst ook consumenten goed kunnen ondersteunen bij bemiddeling bij geschillen.Beoordelingen vanuit de e-mail
Dit jaar introduceerden we beoordelingen rechtstreeks vanuit de e-mail. Hiermee maak je de drempel voor jouw klanten om een beoordeling achter te laten lager. [caption id="attachment_63165" align="aligncenter" width="669"]
Voorbeeld uitnodiging klantenbeoordeling[/caption]