Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

mijnwebwinkelVoor MijnWebwinkel hebben we een volledige integratie beschikbaar. Deze bestaat uit twee onderdelen.

Allereerst hebben we een koppeling met MijnWebwinkel. Deze zorgt ervoor dat je de mogelijkheid hebt om jouw klanten na een bestelling automatisch een e-mail te sturen met de vraag om jouw webwinkel te beoordelen.

Daarnaast bieden we ook een volledige ondersteuning voor onze Javascript integratie en widget. Deze integratie werkt via Google Tag Manager welke als bèta te activeren is bij Mijnwebwinkel. Hiermee is het heel eenvoudig om de innovatieve WebwinkelKeur Javascript Integratie in jouw MijnWebwinkel te integreren.

Wil je niet gebruik maken van Google Tag Manager. Dan kun je alsnog een statische widget afbeelding met de laatste beoordeling tonen op jouw webwinkel.

Installatie

Het installeren van WebwinkelKeur op MijnWebwinkel is eenvoudig. Zie voor een stap-voor-stap uitleg de onderstaande pagina’s.

Het WebwinkelKeur plaatsen middels mijnwebwinkel.nl

Heb je een webwinkel via MijnWebwinkel.nl? Dan kun je natuurlijk ook gebruik maken van het keurmerk. Sinds kort kun je ook gebruik maken van onze beta om de sidebar en widget te plaatsen. Het automatisch uitnodigen van klanten is ook gewoon mogelijk via onze MijnWebwinkel koppeling. Tevens kun je naast het logo ook een speciaal klantbeoordelingen widget plaatsen.

(meer…)

Installatie WebwinkelKeur module op MijnWebwinkel

Installatie
1. Login op onze speciale Mijnwebwinkel koppeling met jouw WebwinkelKeur logingegevens.
2. Selecteer de webwinkel waarvoor je de installatie wilt regelen.
3. Selecteer of je na iedere bestelling of alleen de eerste bestelling een uitnodiging wilt versturen.
4. Volg de instructies in de video om jouw webwinkel orderfeed in te stellen.
5. Kies het aantal dagen waarna de uitnodiging verzonden moet worden. Dit is het aantal dagen na het plaatsing van de bestelling. We raden aan deze periode altijd langer te nemen dan jouw levertijd. Is je levertijd 3 dagen, stel dan bijvoorbeeld de uitnodiging na 5 dagen in. Zo weet je zeker dat de klant de bestelling al in huis heeft.
6. Klik op Opslaan. De koppeling is nu actief.
7. Optioneel kunt u ook de instructies voor plaatsing van de klantbeoordeling widget binnen de MijnWebwinkel koppeling volgen. We raden echter aan om de Widget te plaatsen middels Google Tag Manager.

Alle veelgestelde vragen bekijken

Plaatsing van widget op MijnWebwinkel zonder Google Tag Manager (afgeraden)

We raden je als Mijnwebwinkel gebruiker sterk aan om de sidebar en onze widget te installeren via Google Tag Manager.

Wil je nog niet gebruik maken van GTM? Dan bieden we een alternatief, maar deze biedt wel beperkte mogelijkheden en is daarom sterk af te raden.

Tip: Informatie over het plaatsen van ons logo vindt u hier.

Widget plaatsen met een afbeelding (beperkte functionaliteit)

Voor het plaatsen van uw klantbeoordelingen widget met enkel een afbeelding op uw MijnWebwinkel webwinkel volgt u de volgende stappen:
1. Zoek uw webwinkel ID en ledenpagina url op, deze vindt u onderaan de keurmerk plaatsen pagina in uw WebwinkelKeur dashboard (beschikbaar na inloggen op webwinkelkeur.nl).
2. Login op u Mijnwebwinkel webwinkel en ga naar Vormgeving. Kies vervolgens voor de optie “Indeling”.
(meer…)

Widget en Sidebar installeren op Mijnwebwinkel

Tot voor kort was het binnen Mijnwebwinkel niet mogelijk om onze sidebar en widget te plaatsen. Daar komt met de ondersteuning van Google tag manager (GTM) binnen Mijnwebwinkel verandering in. Middels de volgende stappen kun je als Mijnwebwinkel klant ook gewoon gebruik maken van onze widget en sidebar. (meer…)