WebwinkelKeur steunt het initiatief Twente voor Oekraine – doe je mee?

Als grootste Nederlandse webshopkeurmerk willen wij onze steun betuigen aan Oekraïne. Daarom doneren we van dinsdag 22 maart t/m vrijdag 25 maart bij elke goedgekeurde webshop € 29,- aan het lokale goede doel Twente voor Oekraïne. Zij zorgen ervoor dat de spullen die het hardst nodig zijn, in Oekraïne terecht komen.

Waarom Twente voor Oekraine?

De initiatiefnemer van de inzamelingsactie is techbedrijf Open Social. Open Social is een SaaS (Software as a Service) bedrijf met roots in Enschede, dat gestart is aan de Universiteit van Twente. WebwinkelKeur is eveneens een start-up uit Enschede, en daarom voelen wij ons sterk verbonden met deze stichting. Daarnaast vinden we het belangrijk dat we weten waar de donaties naartoe gaan. Via de website en socials van Twente voor Oekraïne kun je op de voet volgen waar zij mee bezig zijn. En dat is al heel wat:

Inmiddels zijn er al twintig trucks vol met goederen in Oekraïne aangekomen. Deze zitten volgeladen met onder andere: kleding, pijnstillers, portofoons, luiers, opladers, elektra en meer!

Hoe draagt WebwinkelKeur hieraan bij?

We hebben onze koppen bij elkaar gestoken en het volgende bedacht: vanaf dinsdag 22 maart t/m vrijdag 25 maart doneren we bij elk goedgekeurd lid € 29,- aan Twente voor Oekraïne. Het totaalbedrag doneren wij aan het einde van de actie aan de stichting. Je kunt je aanmelden door hier te klikken, of door te klikken op de banner onderaan dit blog.

Wil je zelf ook een extra bijdrage leveren aan dit goede doel? Op de website https://twentevooroekraine.nl/ kun je zien wat je zelf kunt doen om de stichting te steunen. Heb je een donatie gedaan? Tag @webwinkelkeur en @twentevooroekraine op social media! Dan ontvang je nog een mooie shout-out van ons 😊

Word voor 25 maart lid bij WebwinkelKeur en wij doneren € 29,- aan Twente voor Oekraïne!