Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Hoe gaan jullie om met betwiste beoordelingen?

Zoals hier toegelicht verwijderen we enkel ervaringen wanneer deze aantoonbaar onterecht zijn of wanneer de consument niet kan bewijzen dat hij een bestelling heeft gedaan (bijvoorbeeld aan de hand van een ordernummer).

Om wat meer inzicht te geven in deze procedure hebben we deze uitgewerkt aan de hand van een schema. Voor mensen die niet van ingewikkelde diagrammen houden komt dit neer op hoor- en wederhoor. We vragen zowel aan de consument als aan de webwinkel zijn/haar kant van het verhaal en bepalen zo of een ervaring geplaatst mag worden of niet. De exacte situaties waarin een beoordeling geweigerd kan worden is uitgewerkt in onze gebruikersvoorwaarden.

Tags
Over de auteur
Anna Antwoord (Website)

Anna is de mascotte van WebwinkelKeur. Hoewel ze alleen in de digitale wereld bestaat, beantwoord ze graag al jouw vragen.


Over Stichting WebwinkelKeur

Stichting WebwinkelKeur is een onafhankelijke organisatie met een transparant webwinkel keurmerk in combinatie met klantbeoordelingen.

Ook lid worden voor slechts € 8,95 per maand?

Lid worden

Reacties

Je kunt geen reactie (meer) geven.