6.000 aangesloten webshops bij WebwinkelKeur!

6000 aangesloten webshop webwinkelkeur 1

Telden we 9 jaar geleden nog een paar honderd aangesloten webshops, zijn er nu maar liefst 6.000 webshops aangesloten bij WebwinkelKeur! Ongelooflijk trots dat we zijn, zijn we natuurlijk ook ontzettend dankbaar dat 6000 webwinkels kiezen voor ons keurmerk en reviewsysteem. Wij willen jullie allemaal bedanken voor het vertrouwen en hopen dat jullie lang en tevreden gebruikmaken van onze diensten. De eer van het 6.000ste lid gaat uit naar de webshop VM Organic. Je leest hieronder hun verhaal!

oprichters vm organic

Wie zijn de gezichten achter VM Organic?

“Wij zijn een familie uit Bulgarije en hebben twee kinderen. In 1999, kort nadat we getrouwd waren, hebben we besloten een eigen bedrijf op te zetten waarbij we samen aan de slag konden gaan. Hierbij begonnen we in een kleine fabriek voor het branden en verpakken van pinda’s. Deze verkochten we aan lokale winkels en restaurant.”

En wat verkopen jullie nog meer?

“Een tijdje later breidden we onze activiteiten uit met andere noten, zaden en gedroogd fruit. Hierdoor konden we door de jaren heen altijd nieuwe producten aan onze klanten aanbieden. We werden geleid door het idee van een gezonde levensstijl en de wensen van onze klanten, waardoor we begonnen met het aanbieden van biologische producten.”

Waar komt jullie biologische honing vandaan?

“Dankzij onze eigen bijentuin konden we onze eigen rauwe biologische honing produceren. Aaneensluitend begonnen we het met produceren van biologische notenpasta en biologische chocoladepasta’s. Waar we ons van de rest mee onderscheiden, is dat wij verse producten aanbieden die rechtstreeks uit onze eigen fabriek komen.”

eigen bijentuin Bulgarije VM Organic 2
Eigen bijentuin in Bulgarije

Hoe kwamen jullie op de Nederlandse markt?

“In de tussentijd hadden we goede relaties opgebouwd en samengewerkt met een aantal Nederlandse bedrijven. We reisden vaak af naar Nederland en besloten in 2018 onze producten ook op de Nederlandse markt aan te bieden. Gezien de gezonde e-commerce branche leek het ons de beste manier om dit te doen met behulp van een moderne handige webshop.”

Hoe startte jullie je Nederlandse webshop op?

webshop vm organic logo“Om ons idee te realiseren verzamelden wij een team van IT-specialisten, webontwerpers en fotografen. Het runnen van een webshop was iets nieuws voor ons, maar we begonnen het al snel leuk te vinden. We genieten van het feit dat we met moderne technologieën meer mensen kunnen bereiken en dus zo meer klanten tevreden kunnen stellen. Het ontvangen van goede feedback over onze producten en service is een fantastisch gevoel en geeft ons veel voldoening.”

Hoe kwamen jullie bij het WebwinkelKeur keurmerk?

“Gezien we nieuw zijn op de Nederlandse markt en de Nederlandse consument ons bedrijf niet goed kent, leek het ons verstandig om het publiek te laten zien dat ze ons kunnen vertrouwen. WebwinkelKeur viel bij ons op, waarop we hebben besloten om gebruik te maken van hun diensten om zo de vertrouwen van de consument te winnen.  WebwinkelKeur is erg toegankelijk voor contact en de medewerkers zijn erg aardig. We hebben duidelijk advies gekregen voor de dingen die we moesten aanpassen in onze webshop, om te kunnen voldoen aan hun voorwaarden. We hopen dat ons werk en onze samenwerking samen met WebwinkelKeur zal leiden tot succes en tot nog meer tevreden klanten.”