Nadat ik de per post ontvangen verificatiecode heb ingevoerd, gebeurt er niets. Na een aantal pogingen in verschillende browsers, krijg ik nu de melding "verificatie is mislukt". Hoe ga ik nu verder?
7 Antwoorden
Hi Corwin,
Tof dat je met de identiteitsbadge aan de slag bent gegaan. Welke code heb je ontvangen voor de verificatie? Dan kan ik dit nakijken in onze database en de verificatie handmatig uitvoeren.
Tof dat je met de identiteitsbadge aan de slag bent gegaan. Welke code heb je ontvangen voor de verificatie? Dan kan ik dit nakijken in onze database en de verificatie handmatig uitvoeren.
Hoi Corwin, ik zie dat er meerdere aanvragen zijn gedaan. De code 1811, op welke datum heb je deze aangevraagd? Kun je mij ook aangeven welke codes je nog meer hebt ontvangen?
Hoi Corwin, deze codes zie ik inderdaad in onze database. Ik heb de verificatie nu handmatig uitgevoerd. Dit kun je nu terugzien in je dashboard.
^Caleni
^Caleni
Dank je. Kun je ook zoiets doen met onze telefonische verificatie. Daar reageert de knop BEVESTIG ook niet, nadat ik de code (877403) heb ingevoerd
Hoi Corwin, dat kunnen we! 😁Welk nummer gebruik je voor deze webwinkel? Dan bellen we even op om ook deze verificatie handmatig uit te kunnen voeren.
Je antwoord