Vraag over widget

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsVraag over widget
Romy asked 3 jaar ago
Beste Webwinkelkeur, Ik heb een webshop via mijndomein.nl en wil graag een abonnement bij jullie afsluiten voor het plus pakket. Graag wil ik weten hoe je de widget van webwinkelkeur voor je beoordelingen op je webshop plaatst en of dit ook mogelijk is in combinatie met mijndomein.nl. Met vriendelijke groet, Romy Lohman
Nizella Nukic Staf answered 3 jaar ago
Hi Romy, Leuk dat je geïnteresseerd bent in ons keurmerk! We hebben geen kant en klare integratie voor Mijndomein maar je kunt de widget alsnog plaatsen en gebruiken. Meer informatie daarover vind je hier. Ook heb ik hieronder een aantal andere handige linkjes benoemd waarop je alle informatie gemakkelijk kunt vinden;  · Hoe werkt de aanmelding? · Onze Algemene Voorwaarden voor leden · Onze eisen/stappenplan waaraan jouw webwinkel moet voldoen · Zekerheden en Badges · Voorbeelddocumenten · Voorbeeld webwinkel · Juridische ondersteuning · Informatie over reviews Neem gerust de tijd om alles door te nemen. Als je vragen hebt verneem ik het graag. Ik wens je veel succes met jouw webwinkel en hopelijk kunnen we je binnenkort als lid verwelkomen. Groeten Nizella