Het configureren en gebruiken van de widget lukt niet

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsHet configureren en gebruiken van de widget lukt niet
Fleur Lever asked 3 jaar ago
Ik probeer naar aanleiding van jullie uitleg en instructies nu een uur alles te installeren, echter kom ik niet ver. Vooral het gebruiken van de widget lukt niet, ik kan nergens op shopify vinden waar de HTML code kan worden ingevoerd en ik krijg de oude reviews niet weg. Ik hoor graag,
Ismail Akhan Staf answered 3 jaar ago
Beste Fleur, Vervelend dat de oude reviews nog in beeld blijven en dat het installeren van de widget nog niet is gelukt. De configuratie van de WebwinkelKeur hoort te gebeuren in het Dashboard van WebwinkelKeur. Je kunt na het inloggen in jouw WWK Dashboard naar Promotie > Widget. Hier kun je de opmaak van onze widget configureren. Nadat je de gewenst opmaak hebt geconfigureerd kun je de IFrame-code (links onderaan) kopiëren. Deze code hoort dan geplakt te worden in Shopify. Nadat je bent ingelogd in jouw Shopify dashboard kun je in "Online Store" naar pagina's en de pagina selecteren waar je de widget in wilt plaatsen. Nadat je de pagina hebt geselecteerd kun je deze bewerken. Rechts in het menu kun je de "<>" knop vinden. Hier kun je op klikken en daarna de IFrame-code in het tekstveld plakken en rechts onderaan op Save klikken. Nu hoort de widget geplaatst te zijn op de plek waar je de code op hebt geplakt. De reviews sidebar van Yotpo zou net als ons sidebar via de app kunnen zijn geactiveerd. Je kunt hiervoor in jouw Shopify dashboard naar Apps en zoeken naar Yotpo. Hierin is wellicht een check box om de Yotpo sidebar in of uit te schakelen. Mocht je dit niet kunnen vinden, adviseer je contact op te nemen met Yotpo zodat jij je kunnen vertellen hoe de sidebar kan worden uitgeschakeld. Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je een mooie dag toe.