Skip to content

mymagicspinner.nl

Marcel Brink asked 3 jaar ago
Goedemorgen mevrouw, meneer, Wij hebben een bestelling gedaan bij mymagicspinner.nl , en een verkeerd en kapot artikel ontvangen. We hebben meerdere emails gestuurd om tot een oplossing te komen. (nieuw en correct artikel leveren, of geld retour). Wij krijgen helaas geen reactie. Aangezien deze site uw keurmerk draagt verzoeken wij u om met deze website contact op te nemen en het probleem op te lossen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten,  Marcel Brink  06-54757704
1 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 3 jaar ago
Beste Marcel, Erg vervelend dat je een verkeerd en zelfs kapot product hebt ontvangen. Mymagicspinner.nl komt helaas niet voor in onze ledenlijst. Hierover zal contact worden opgenomen met de website. Je kunt de volgende 3 stappen ondernemen: Optie 1: het online klachtenplatform van de consumentenbond inschakelen, klik daarvoor hier.
Optie 2: een fraudemelding maken kan hier.
Optie 3: een melding maken of aangifte bij de politie doen doe je hier.
Je antwoord