Affiliate vergoeding voor aanbrengen leden

Sinds kort biedt WebwinkelKeur een kleine vergoeding voor het aanbrengen van nieuwe leden. Hiermee proberen we de bekendheid van ons keurmerk verder te vergroten.
Het werkt simpel. U stuurt een bezoeker door naar WebwinkelKeur.nl, wanneer deze dan besluit lid te worden en door de keuring komt, dan ontvangt u hiervoor een vergoeding. Deze vergoeding bedraagt momenteel €7,- per lid en wordt in samenwerking met Tradetracker verzorgd.

We hebben voor deze mogelijkheid gekozen om de bekendheid van het keurmerk te vergroten. Hiermee is er een stimulans voor veel websites om bekendheid te geven aan het keurmerk. Dit stelt ons in staat om voor relatief lage kosten toch veel nieuwe leden te bereiken. Meer informatie en aanmelden kan via ons affiliate pagina.

Affiliate Uitleg

Het affiliate systeem wordt gebruikt door veel webwinkels. Hiervoor betaald u dan een vast percentage van de verkoopprijs aan mensen die bij u nieuwe bestellingen aanbrengen. Een mooie vorm van no-cure-no-pay marketing dus. Heeft u interesse in affiliate marketing? Neem dan even contact met ons op, door de interesse te bundelen kunnen we u wellicht een goed aanbod doen.

Voor iedereen die al lid is van Tradetracker, is ons affiliate programma direct beschikbaar. Voor anderen is aanmelding eenvoudig via onze affiliate pagina.

Leuke aanbieding, €7,- per nieuw lid is niet gek. Zal het doorgeven deze info. Affiliate marketing blijft interessant.