API sleutel veranderd niet meer bij wijzigen wachtwoord

Een (zeer) kleine update van onze kant. Niet langer hoef je bij het wijzigen van je wachtwoord ook de API sleutel aan te passen.

Het zorgde nog wel eens voor problemen. Een lid wijzigde zijn wachtwoord, maar vergat daarbij ook zijn API sleutel in de uitnodigingen module aan te passen. Het gevolg is dat uitnodigingen niet meer werden verstuurd. Gelukkig is dit niet langer nodig en wijzigt je API sleutel niet op het moment dat je jouw wachtwoord wijzigt.

Binnenkort grote update
Leden die langs zijn geweest op de Webwinkel Vakdagen hebben al een kleine preview van het geheel nieuwe dashboard ontvangen. De ontwikkeling van WebwinkelKeur leken de laatste tijd dan ook wat stil te staan, niets is echter minder waar. We waren achter de schermen al een jaar lang hard aan het bouwen aan een geheel nieuw dashboard met nieuwe mogelijkheden. We hopen deze maand de bèta te introduceren, om zo samen met een select groepje leden te testen. Op basis van de Feedback die we daarop ontvangen zullen we de live versie de komende maanden voor al onze leden introduceren. Kortom, nog even geduld, het wordt zeker beloond!