Bepaal wanneer u een melding krijgt van een geplaatste beoordeling

Als webwinkelier krijg je voldoende mail binnen. Soms lijkt er simpelweg geen einde te komen aan het binnenkomend mailverkeer. Bij Stichting WebwinkelKeur begrijpen we heel goed dat een schone inbox fijn is. Vandaar dat we je zelf laten kiezen wanneer je op de hoogte wordt gebracht van een geplaatste beoordeling. Vanaf vandaag heb je daar nog veel meer vrijheid in met de door ons uitgerolde keuze-selectie over geplaatste beoordelingen.

Bepaal zelf wanneer je op de hoogte wordt gebracht over een beoordeling

Eerder was het het geval dat je simpelweg kon kiezen of je wel of niet op de hoogte gebracht wordt over een nieuw geplaatste beoordeling op je WebwinkelKeurledenpagina. Je kreeg dan zowel bij positieve als bij negatieve recensies een mail binnen over een geplaatste beoordeling. Dat kan natuurlijk, maar wellicht wil je enkel wanneer een klant een negatieve beoordeling plaatst op de hoogte gebracht worden zodat je met de klacht aan de slag kan. Dat begrijpen we natuurlijk. Vandaar dat je sinds vandaag kunt aangeven wanneer je een melding over een geplaatste beoordeling wilt ontvangen.

Bepaal zelf wanneer je een mail ontvangt over een geplaatste beoordeling

Je kunt de keuze voor het ontvangen van een mail over een geplaatste beoordeling opgeven via het WebwinkelKeurdashboard. Log hiervoor met je klantgegevens in op dashboard.webwinkelkeur.nl en ga vervolgens naar het tabblad webwinkels -> betreffende webwinkel. De keuze waar je uit kunt kiezen is als volgt:

• E-mail bij nieuwe positieve beoordeling (4 of 5 sterren).
  • E-mail bij nieuwe neutrale/negatieve beoordeling (3 sterren of lager).
  • E-mail bij aangepaste en verwijderde beoordeling.

Er valt voldoende te zeggen over waarom je over een bepaalde beoordeling wel een melding wilt ontvangen en over een andere beoordeling niet. Dit is echter altijd context-afhankelijk en daarom laten we onze leden daar graag zelf een keuze in maken. Wil je liever bij iedere beoordeling een melding ontvangen? Ook dat kan. Vink daarvoor eenvoudig ieder vakje aan en sla vervolgens de aanpassingen op in het WebwinkelKeur dashboard.

Conclusie

Vrijheid = blijheid! We hopen met deze functie dat we onze leden meer vrijheid geven met betrekking tot het bepalen wanneer ze een melding ontvangen over een geplaatste beoordeling. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan kun je deze natuurlijk kwijt door een comment achter te laten onder aan deze blog.