Complete integratie in jouw webwinkel

Met de nodige trots introduceren we vandaag onze nieuwe javascript integratie. Wat jij als webwinkelier daar aan hebt? We integreren WebwinkelKeur daarmee naadloos in jouw webwinkel!

Introductie video: Javascript integratie

WebwinkelKeur tooltip
Door de vele keurmerken is het voor consumenten moeilijk een keurmerk te schatten op waarde en echtheid. Daarin brengt de WebwinkelKeur tooltip verandering. De tooltip wijst de consumenten op de voordelen van WebwinkelKeur en geeft tevens een mogelijkheidheid om de echtheid van het keurmerk te controleren of een ervaring te plaatsen. Hiermee is de tooltip een goede aanvulling om het vertrouwen in jouw webwinkel verder te vergroten. Wil je de tooltip niet weergeven? Ook geen probleem, hij is ook uit te schakelen.

De nieuwe WebwinkelKeur tooltip
De nieuwe WebwinkelKeur tooltip

Ervaringen delen
Bij veel aanbieders is het noodzakelijk om de webwinkel te verlaten voor het inzien van alle ervaringen of het delen van een ervaring. Elke bezoeker die jouw webwinkel verlaat, komt misschien niet terug. Vandaar dat we het mogelijk maken om ervaringen te plaatsen en te delen binnen jouw eigen webwinkel! Deze functionaliteit is onderdeel van de bestaande sidebar. Hiermee biedt WebwinkelKeur een uniek voordeel ten opzichte van andere systemen.

Het weergeven van alle ervaringen kan gewoon binnen jouw eigen webwinkel!
Het weergeven van alle ervaringen kan gewoon binnen jouw eigen webwinkel! (het plaatsen trouwens ook)

Sidebar links en rechts
Standaard was de sidebar alleen aan de linkerzijde beschikbaar. In de nieuwe versie kun je met enkele technische aanpassingen de sidebar verplaatsen naar links of rechts van het scherm en ook de exacte plek van de sidebar aanpassen.

Vernieuwde ledenpagina
De ledenpagina was redelijk verouderd. Dus tijd voor een update! We hebben hem flink onder handen genomen en vanaf nu is alle informatie over jouw webwinkel beschikbaar op 1 overzichtelijke pagina. Ook is er meer ruimte voor de screenshot van de webwinkel, welke je wanneer gewenst ook zelf kunt wijzigen.

De vernieuwde ledenpagina
De vernieuwde ledenpagina

Voorbeeld van de mogelijkheden?
Zelf een proberen hoe ons systeem werkt? Dat kan. Bekijk onze speciale voorbeeldpagina. Hierop hebben we de javascript integratie geplaatst inclusief ander promotiemateriaal waaronder de widget en banners. Een voorbeeld zegt immers meer…

Technische uitleg?
Iedereen die al gebruik maakt van de sidebar heeft sinds vandaag beschikking over de nieuwe javascript integratie. Het enige wat je moet doen is de sidebar installeren + de keurmerk code opnieuw plaatsen. Met de nodige aanpassingen kun je zelf bepalen welke links leiden tot welke popup en of je de tooltip wilt gebruiken. Zo kun je eenvoudig door het toevoegen van de classes webwinkelkeurPopup, webwinkelkeurReviews en webwinkelkeurAddReview een link laten verwijzen naar de betreffende popup. De technische details leggen we je graag uit in de technische handleiding.

Jouw reactie
Zelf zijn we erg enthousiast over de nieuwste aanpassingen. We hopen natuurlijk dat jij dit enthousiasme deelt ;). Graag vernemen we daarom jouw reactie. Vragen zijn bij voorkeur te stellen via e-mail zodat we je persoonlijk kunnen helpen.

[…] De WebwinkelKeur Javascript integratie! Een mooie tool om de conversie verder te verhogen is de WebwinkelKeur javascript integratie. Deze biedt een mooi mogelijkheid om ons keurmerk geheel te integreren in uw webwinkel. De WebwinkelKeur button is altijd in beeld (wanneer u dat wilt) wat direct het vertrouwen verhoogt. Om uw gegevens te bekijken of ervaringen te delen of te bekijken hoeven gebruikers niet eens uw webwinkel te verlaten. Lees meer over de WebwinkelKeur javascript integratie. […]