Een gezond en succesvol 2012

Een nieuw jaar, een nieuwe blog en veel nieuwe ambities. Allereerst een gezond en succesvol 2012 toegewenst! We gaan fris dit jaar in met een drukke planning. Het resultaat van de eerste vernieuwing ziet u al voor uw, onze nieuwe blog.

Met deze blog willen we zowel consumenten als winkeliers op een informele manier informeren. Natuurlijk rondom nieuws en actualiteiten, maar ook met nuttige informatie om veilig te winkelen en uw webwinkel te verbeteren. De eerste aanzet hiertoe zijn twee blogs gericht op webwinkeliers over social media & klantcontact.

De verdere grote veranderingen zijn ook al bekend. Vanaf 2012 gaan noodgedwongen de eerste facturen de deur uit. Wellicht niet voor iedereen een positief punt, dit stelt ons echter wel in staat om de kwaliteit van ons keurmerk verder te verbeteren. We hopen dan dit jaar ook te bewijzen dat we als non-profit organisatie van grote meerwaarde kunnen zijn voor zowel consument als winkelier.

Wat de verdere plannen betreft. De focus komt te liggen op kwaliteitsverbetering en een grotere naamsbekendheid. Hoe we dit gaan bereiken vertellen we binnenkort.

We hopen je dan ook nog vaak terug te zien op ons blog. Op de hoogte blijven kan natuurlijk ook via RSS, Facebook en/of Twitter. Op een gezond en succesvol 2012!