Groei en bloei tijdens het BLOOM event op 8 en 9 oktober 2024

BLOOM event Foto Romy van den Boogaart Photography 2024

Kom ons ontmoeten op het BLOOM event! Als ondernemer ben je vooral vaak in je bedrijf aan het werk. Orders verwerken, pakketjes versturen, nieuwe collecties ontwerpen, klantenservice en ga zo maar door. Maar wanneer neem jij de tijd om áán je bedrijf te werken? Speciaal voor vrouwelijke ondernemers is er het BLOOM event op 8 & 9 oktober. De plek waar vrouwen leren, groeien en ontmoeten. En WebwinkelKeur is erbij!

Kennis en inspiratie opdoen

De prachtige Werkspoorkathedraal in Utrecht is op 8 en 9 oktober dé ‘place to be’ voor iedere onderneemster. Laat je inspireren door verschillende sprekers die je meenemen op weg naar zakelijke groei en persoonlijke ontwikkeling. Wil jij nieuwe kennis op doen en jouw netwerk uitbreiden? Ga dan langs bij de stands van diverse bedrijven, die je graag helpen om jezelf en jouw onderneming naar een hoger niveau te tillen.

BLOOM EVENT 2024 Romy-van-den-Boogaart-Photography

Een dag vol me-time

Naast dat het heel goed is om tijd te nemen om aan je bedrijf te werken en nieuwe kennis op te doen, is het heel fijn om even uit die werk-bubbel te stappen waarin je iedere dag zit. Op het BLOOM event kun je andere vrouwelijke ondernemers ontmoeten, met gelijkgestemden kletsen en ervaringen delen. Maar deze dag is natuurlijk ook een momentje voor jezelf. Op het event vind je, naast veel interessante bedrijven en inspirerende talks, een uitgebreide shopping-area waar je de mooiste merken tegenkomt. En de dag is natuurlijk niet compleet zonder iets lekkers, te halen bij de originele foodtrucks.

Ontmoet het team achter WebwinkelKeur

Je vindt WebwinkelKeur ook op het BLOOM event. We kunnen niet wachten om je te ontmoeten, “offline” kennis met je te maken en samen te sparren over jouw webshop. Daarnaast geeft Frank een talk over hoe jouw leukste klantontmoetingen kunnen leiden tot meer zichtbaarheid, meer vertrouwen en meer omzet.

Wil jij even de tijd nemen voor jezelf en jouw bedrijf? Dan mag je het BLOOM event niet missen. Hopelijk zien we je daar!

BLOOM event
8 en 9 oktober 2024
10.00 tot 17.00 uur

Locatie:
Werkspoorkathedraal
Tractieweg 41
3534 AP Utrecht

www.bloom-event.nl

Early Bird tickets zijn nu verkrijgbaar: www.bloom-event.nl/tickets

Foto’s: Romy van den Boogaart Photography

BLOOM EVENT 2024