Internationale webshopnaam vanaf nu mogelijk!

Steeds meer leden breiden hun webwinkel uit naar het buitenland. Voor ons dus de schone taak om onze internationale diensten zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. De afgelopen tijd zijn we druk bezig geweest met de zogenaamde ‘internationale naam functie’. Wat dit precies inhoudt, leg ik je haarfijn uit.

Jouw webshopnaam in meerdere talen

Jij hebt vast goed over je webshopnaam nagedacht. Het is een belangrijk onderdeel van je webwinkel – je kunt het haast je visitekaartje noemen. Zonde als deze niet goed zichtbaar is, toch? Jouw klanten zien jouw webshopnaam wanneer zij op jouw ledenpagina klikken. Maar stel nou dat je ook in het buitenland verkoopt. Misschien gebruik je voor je buitenlandse webwinkels wel een andere – internationale – naam, WebwinkelKeur heet voor engelse webwinkels bijvoorbeeld ‘Valued Shops’. Dan wil je natuurlijk ook dat jouw buitenlandse klanten de juiste benaming van jouw webwinkel zien. Tot nu toe was dit niet mogelijk en kon je maar één naam te gebruiken voor je webshop. Maar die tijd is voorbij! Onze pientere developers hebben hier namelijk iets op bedacht.

Een internationale webshopnaam instellen

Vanaf nu kun jij een extra naam instellen voor je internationale webwinkels.
Je hoeft daar alleen maar de volgende stappen voor te volgen:

1. Log in op je dashboard;
  2. Ga naar webwinkels;
  3. Klik de juiste webwinkel aan;
  4. Klik op de taal waarvan je de webshopnaam wil veranderen.

Wacht, ik laat het je even zien:

Bij het blokje ‘Edit your English webshop name’ kun je dus – in dit geval – je Engelse webshopnaam aanpassen. Dit kun je doen voor alle gewenste talen.

Wanneer je daarna in je webshop naar je WebwinkelKeur-ledenpagina gaat, zie je binnen een paar minuten de nieuwe naam verschijnen. Hiervoor moet je natuurlijk wel even overschakelen naar de juiste taal. Zo ziet het er dan uit op je ledenpagina:

Internationale webshopnaam alleen beschikbaar bij het PRO-pakket

De internationale functies zijn alleen beschikbaar als je gebruik maakt van ons internationale PRO-pakket. Maak je hier nog geen gebruik van, maar wil je dit wel graag? Dan kun je dat gelukkig heel simpel zelf regelen.

Overschakelen naar het PRO-pakket doe je zo:

1. Log in op je dashboard;
  2. Ga naar Account;
  3. Ga naar Pakket;
  4. Wissel naar het WWK PRO-pakket

Meer info over ons PRO-pakket vind je via de volgende link: https://www.webwinkelkeur.nl/pakketten/

En nu knallen met je – internationale – business!