Engelse algemene voorwaarden voor webwinkels

Is Nederland te klein voor jou? Dan is het vertalen van jouw webwinkels naar het Engels een goede optie. Natuurlijk komt er veel meer kijken bij internationaal ondernemen dan alleen een vertaling van jouw website, des te meer reden om jou op weg te helpen. Juridische documenten zoals de algemene voorwaarden, privacy policy en disclaimer zijn daarbij een taaie kluif. Vandaar dat wij deze gratis voor jou beschikbaar stellen in het Engels.

LET OP! DEZE INFORMATIE WORDT NIET ACTIEF BIJGEWERKT EN KAN DAARDOOR VEROUDERD ZIJN, Engelse algemene voorwaarden zijn momenteel beschikbaar als onderdeel van ons meertalig pakket.

Toelichting
Speciaal voor onze leden stellen we juridische documenten beschikbaar. Deze documenten kunt u overnemen voor uw webwinkel, vul hierbij wel uw persoonlijke bedrijfsgegevens in op de daarvoor aangegeven plaatsen. Om de bestanden te openen heeft u een tekstverwerker nodig, bijvoorbeeld Microsoft Office Word of Open Office.

Algemene voorwaarden / General conditions
Misschien wel het belangrijkste document zijn de algemene voorwaarden oftewel general conditions. We hebben deze vertaald op basis van onze eigen Nederlandse voorbeeld algemene voorwaarden. Dit is gedaan door een Nederlands jurist, waarmee de algemene voorwaarden voldoen aan de laatste wetgeving. De Engelse algemene voorwaarden zijn onderdeel van ons EU pakket..

Download de voorbeeld Algemene voorwaarden / General conditions >

Privacy policy
Ook jouw privacy policy is erg belangrijk. Ook deze hebben we vertaald op basis van onze Nederlandse voorbeeld privacy policy.

Download de voorbeeld Privacy Policy >

Herroepingsrecht / Return policy
Het is verplicht om jouw klanten te wijzen op het recht op retourneren. Ook hiervoor hebben we weer een eenvoudige voorbeeldtekst vertaald die je makkelijk kunt over nemen.

Download de return policy tekst >

Disclaimer
Een disclaimer is bedoeld om het gebruik van jouw webwinkel toe te lichten en daarmee gelijk jouw verantwoordelijkheid te beperken. Dus ook zeker aan te raden om te vermelden.

Download de voorbeeld Disclaimer >

Bedankt!
Voor deze vertalingen wil ik nadrukkelijk CameraCover.eu bedanken. De teksten zijn door dit bedrijf aangeleverd en vertaald. Hartelijk bedankt daarvoor.

Hartstikke mooi dat deze vertalingen zijn gemaakt, waarvoor mijn grote dank. Echter, ze zijn middelmatig op z’n best. Bijvoorbeeld in de Privacy Policy, daar wordt “beveiligde servers” vertaald met “security servers”, oftewel “veiligheid servers”. Tip aan iedereen die deze Engelse vertalingen wil gebruiken: lees ze zelf na!

We gaan binnenkort komen met een nieuwe versie als onderdeel van het EMOTA pakket. Dit kan echter nog even duren.