Internationale mogelijkheden

verzamel meertalige reviews beoordelingen webshop webwinkel

Ook wanneer je in het buitenland verkoopt biedt WebwinkelKeur je een compleet keurmerk en reviewsysteem aan. Het PRO-pakket is het pakket dat dan het beste bij jouw webshop aansluit. Het bevat een Europees keurmerk en biedt een meertalige ondersteuning aan.

Meertalig pakket

Het PRO-pakket maakt het mogelijk om klanten in hun eigen taal uit te nodigen tot het delen van een klantbeoordeling. Tevens is het mogelijk om jouw ledenpagina in een andere taal beschikbaar te maken.

Verstuur een klant o.a. automatisch een uitnodiging in zijn eigen taal
Verstuur een klant o.a. automatisch een uitnodiging in zijn eigen taal

Europees keurmerk: ValuedShops

Het woord WebwinkelKeur is natuurlijk niet bekend in het buitenland. Het label dat we dan ook gebruiken in het buitenland is Valued Shops. Voor elk land hebben we hier een specifiek domein waaronder ons Duits WebwinkelKeurmerk ValuedShops.de en ons Engelstalig webwinkel keurmerk ValuedShops.com. Dat is tevens een onderdeel van het meertalig pakket. Hierdoor bieden we dus een zeer compleet pakket aan. Ook voor de Vlaamse webwinkels!

Juridische documenten

Lidmaatschap van ons PRO-pakket geeft automatisch toegang tot voorbeeld algemene voorwaarden en klantenservice teksten in het Nederlands én Engels. Bijvoorbeeld onze Engelse voorbeeld algemene voorwaarden.