Aanmelden
Contact
Contact opnemen
Engelse algemene voorwaarden webwinkel

Engelse algemene voorwaarden webwinkel

Is Nederland te klein voor jou? Dan is het vertalen van jouw webwinkels naar het Engels een goede optie. Met een Engelse vertaling maak je jouw webwinkel toegankelijk voor een groot deel van Europa.

Natuurlijk komt er veel meer kijken bij internationaal ondernemen dan alleen een vertaling van jouw website, dus des te meer reden om jou op weg te helpen. Juridische documenten zoals de algemene voorwaarden, privacy policy en disclaimer zijn daarbij een taaie kluif. Vandaar dat wij deze gratis voor jou beschikbaar stellen in het Engels.

Complete internationale ondersteuning

Deze Engelse algemene voorwaarden (of general conditions) zijn onderdeel van het meertalig pakket welke ook ondersteuning biedt voor de Engelse taal, hierbij krijg je ook direct een aansluiting bij het Europees erkende EMOTA keurmerk. Lees meer over ons Engelse webwinkel keurmerk of lees de eisen die wij stellen aan Engelstalige webwinkels.

Verstrekking Engelse documenten

Al lid van WebwinkelKeur en heb je een EU pakket? Neem dan contact met ons op, we sturen jou de Engelse algemene voorwaarden dan graag toe.