Aanmelden
Contact
Contact opnemen
Engelse algemene voorwaarden webwinkel

Engelse algemene voorwaarden webwinkel

Is de Nederlandse doelgroep te klein voor jouw webwinkel? Dan is het vertalen van jouw webwinkels naar het Engels een goede optie. Met een Engelse vertaling maak je jouw webwinkel toegankelijk voor een groot deel van Europa.

Natuurlijk komt er veel meer kijken bij internationaal ondernemen dan alleen een vertaling van jouw website, dus des te meer reden om jou op weg te helpen. Een juridische document zoals de algemene voorwaarden is daarbij een taaie kluif. Vandaar dat wij deze gratis voor jou beschikbaar stellen in het Engels.

Complete internationale ondersteuning

Deze Engelse algemene voorwaarden (of general conditions) zijn onderdeel van het PRO-pakket welke ook ondersteuning biedt voor de Engelse taal, hierbij krijg je ook direct een aansluiting bij het Europees erkende EMOTA keurmerk. Lees meer over ons Engelse webwinkel keurmerk of lees de eisen die wij stellen aan Engelstalige webwinkels.

Verstrekking Engelse documenten

Al lid van WebwinkelKeur en heb je een PRO-pakket? Voor het verkrijgen van de Engelstalige algemene voorwaarden is het een vereiste dat er allereerst een goedgekeurde Nederlandstalige webwinkel in het WebwinkelKeur account aanwezig is. Vervolgens kun je in het tabblad webwinkels -> betreffende webwinkel aangeven in welke verschillende talen de webwinkel beschikbaar is. Wanneer je dit hebt gedaan, dan kun je vervolgens via het tabblad promotie -> documenten de juridische documenten downloaden in de verschillende ingestelde talen. De juridische documenten worden dynamisch gegenereerd, dit betekent dat bijvoorbeeld jouw bedrijfsinformatie al op de juiste plaatsen is ingevuld.