Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Voordelen

Webwinkeliers bereiken?

Je wilt webwinkeliers bereiken en onder hun aandacht komen, dat kan! WebwinkelKeur heeft inmiddels meer dan 2800 aangesloten webwinkels. We bieden onze partners de mogelijkheid om een exclusieve aanbieding te doen richting onze leden, tevens hebben partners de mogelijkheid middels blogs webwinkeliers te bereiken. Dit alles doen we op een informatieve manier die niet opdringerig is naar onze leden toe, aan opdringerige reclame heeft namelijk niemand iets. Graag kijken we wat we voor jou kunnen betekenen.

Voordelen voor Business partners

• Extra vertrouwen middels WebwinkelKeur Partner logo webwinkels
  • Vermelding op WebwinkelKeur.nl in het Business partner overzicht
  • Voor partners is het mogelijk een informatieve gastblog te plaatsen op onze blog. Hier zijn echter wel enkele eisen aan verbonden, zo moet de gastblog van enige objectiviteit getuigen en moet het daadwerkelijk informatief zijn.
  • Een concrete aanbieding richting onze leden (3500+ webwinkels). Deze aanbieding wordt getoond op een speciale ledenpagina met aanbiedingen van partners. Hiervoor wordt ook aandacht besteedt in onze mailings. De eisen aan de aanbieding zijn dat deze exclusief voor WebwinkelKeur leden is en dat deze voldoende voordeel biedt.

Gastbloggen

Partners hebben de mogelijkheid om informatieve gastblogs te plaatsen bij WebwinkelKeur. Gastbloggen op het blog van WebwinkelKeur is een mooie manier om aandacht te krijgen voor jouw bedrijf. Duizenden webwinkeliers bekijken ons blog en in de loop van de jaren heeft WebwinkelKeur een uitstekende Google reputatie opgebouwd.

Meer informatie over Gastbloggen >