Sponsor jouw producten en maak reclame!

Consumenten laten eerder een beoordeling achter wanneer ze daarvoor beloond worden. Vandaar hebben wij het plan om maandelijks een leuke prijs te verloten onder consumenten die hun review achter laten op WebwinkelKeur. Zo zal het aantal consumenten dat bereid is een review achter laten verder stijgen.

Nu zijn we op zoek naar leden die producten beschikbaar willen stellen als prijs. Het voordeel voor jou als webwinkel is dat wij jouw webwinkel vermelden als sponsor van deze producten. Maandelijks zien circa 50.000 klanten daarmee jouw webwinkelnaam en/of logo.

We zijn daarbij op zoek naar producten:

• Die universeel interresant zijn
    Een koffiezetapparaat kan bijna iedereen gebruiken, een sportvishengel niet.
  • Met een minimale marktwaarde van €50,- per product

In overleg kijken we graag wat er mogelijk is. Bij voorkeur zijn we op zoek naar een partij die meerdere maanden deze producten wil sponsoren, maar eventueel zijn eenmalige sponsors ook welkom. Neem bij interesse gerust contact met ons op per e-mail.

We zijn op zoek naar webwinkels die maandelijks een leuk cadeau beschikbaar willen stellen