“We groeien hard, omzet is vorig jaar zelfs gestegen met bijna 25%”

het verhaal van webshop borduur kado

Gezien we samen met onze leden ervoor zorgen dat de consument veilig(er) online aankopen kan doen, zetten we graag onze leden in het zonnetje. Dit keer is het de beurt aan: Borduur Kado. Waar het 10 jaar geleden begon als een hobby, is Borduur Kado uitgegroeid tot een serieuze webshop die veel orders draait. De positieve reviews liegen er niet om; zowel bij WebwinkelKeur, als bij externe bronnen als de Google & Facebook halen zij samen een gemiddelde van 9,9.  In dit bericht lees je hun verhaal!

Hoe is jullie webshop ontstaan?

logo webshop borduurkadoWe zijn 10 jaar geleden begonnen als hobby. Die hobby groeide al snel uit tot serieus werk en inmiddels zijn we bijna 20.000 bestellingen verder. Na een paar jaar is Borduur Kado een VOF geworden waar we nu met meerdere machines dagelijks veel bestellingen maken en verzenden.

Wat verkopen jullie bij Borduur Kado?

We verkopen allerlei geborduurde cadeau artikelen geborduurd met naam of persoonlijke tekst voor verjaardag, geboorte, verloving, huwelijk jubileum, doop, zwemdiploma, afscheid, bedankjes, housewarming, sport, hobby, pensioen, abraham & sarah, geslaagd diploma of rijbewijs. Daarnaast borduren we voor +/- 900 bedrijven relatiegeschenken logo. We borduren voor zowel kleine als grote bedrijven en of klant nu 1 of 200 stuks willen alles is mogelijk bij ons.

Hoe gaan de zaken?

We groeien enorm hard , vorig jaar is de omzet zelfs gestegen met bijna 25%, en dit jaar verwachten we hier weer over heen te gaan!

reviews borduur kado webshop

Hoe ziet de toekomst er voor Borduur Kado uit?

We hebben er veel vertrouwen in dat we blijven groeien omdat dit eigenlijk elk jaar nog steeds het geval is. Door persoonlijk te zijn naar de klanten en altijd mee te denken met de klantzorgen we dat we uniek zijn. We scoren hoog enorm hoog met onze beoordelingen bij jullie keurmerk in Google en op Facebook.

Waarom een webshop keurmerk?

Een keurmerk schept vertrouwen naar de klant en met een keurmerk weet een klant ook dat je voldoet aan alle wet en regelgeving bijvoorbeeld met de AVG. Daarbij is het een van de weinige keurmerken die zoveel extra’s biedt zoals reviews waar je veel winst uit kunt halen.

Waarom de switch van een ander keurmerk naar WebwinkelKeur?

Bij een ander webwinkel keurmerk ging er vaak dingen mis zoals dat er tot 2 of 3 jaar achter elkaar de jaarlijkse factuur dubbel werd afgetrokken. Als je dit niet zelf had opgemerkt (onze boekhouder zag dit gelukkig)  was je het geld kwijt geweest. Daarbij hebben we een vervelende bijsmaak over gehouden aan hun. Toen we wilden overstappen naar WebwinkelKeur deed men erg negatief hierover. Het zou minder vertrouwen uitstralen en ook niet betrouwbaar zijn. We hebben toen getwijfeld om bij het oude keurmerk te blijven, maar omdat we bij dat keurmerk extra moesten betalen als we een reviewpagina wilde zijn we toch overgestapt naar jullie. Deze stap is een van de beste keuze geweest die we destijds konden maken want we merken heel veel profijt hiervan.

ledenpagina borduur kado
Ledenpagina webshop Borduur Kado

Hoe ervaren jullie onze diensten?

We zijn zeer tevreden over jullie keurmerk, vooral de reviewmogelijkheid op onze site en het beoordelingscijfer straalt veel betrouwbaarheid uit waardoor we veel nieuwe klanten hebben gekregen.

Hebben jullie een gouden tip voor jullie medewebwinkelier?

We proberen altijd te vernieuwen door zelf nieuwe dingen/ontwerpen te bedenken waardoor we origineel zijn daarbij proberen we dichtbij onze klanten te blijven. Goed naar hun te luisteren, te adviseren waar nodig en te helpen. Klanten willen graag gehoord worden en vinden service, vooral online, een zeer belangrijk punt.