Algemene voorwaarden en Privacy verklaring in andere talen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsAlgemene voorwaarden en Privacy verklaring in andere talen
Jan C A Dekker asked 2 jaar ago
Wij willen onze producten via bol.com, naast in Nederland, ook in België gaan verkopen. Ook in het Franstalige gedeelte dus. Later willen we ook in Frankrijk en Duitsland gaan verkopen.
Hebben jullie de Algemene Voorwaarden en de Privacy verklaring ook in die talen: Frans en Duits? Ik meen wel gezien te hebben dat jullie die in het Engels hebben, maar daarmee hoef je niet aan te komen bij de Fransen en Duitsers.
Nizella Nukic Staf answered 2 jaar ago
Hallo Jan, wat leuk dat jullie ook via Bol.com gaan verkopen. Het is goed om de documenten in de juiste taal vertaald te hebben. Wij bieden inderdaad alleen Nederlands- en Engelstalige documenten aan. Helaas bieden we dus geen Franstalige en Duitse documenten aan. Wat je kunt doen is de Nederlands-talige documenten kopiëren en vertalen naar de juiste taal via Deepl.com. Als je er niet uitkomt help ik je graag verder, in dat geval kun je een e-mail sturen naar info@webwinkelkeur.nl. Groeten Nizella