Algemene voorwaarden/privacy beleid Marktplaats website

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsAlgemene voorwaarden/privacy beleid Marktplaats website
Tim Bakker asked 10 maanden ago

Goedemiddag,

Wij zijn een 2e website aan het bouwen waarbij gebruikers hun eigen producten (in dit geval Pokémon artikelen) kunnen verkopen.

Kopers kunnen de website bezoeken en direct het product op de website kopen van de verkoper. De verkoper betaalt standaard een fee over het bedrag aan ons.

Dit wijkt af van de gebruikelijke algemene voorwaarden.

Zouden jullie hier iets voor hebben?

Alvast bedankt voor de hulp!

Tim Bakker

Marc Staf answered 10 maanden ago

Beste Tim,

Leuk dat je dit aan het bouwen bent, wij hebben hier geen aangepaste algemene voorwaarden voor, je zou onze algemene voorwaarden kunnen gebruiken en waar nodig zelf aanpassen. Je mag het natuurlijk altijd door ons laten checken.

Let wel op dat je met deze website geen lid kunt worden bij ons, omdat de bestelling op een andere website wordt gedaan. Bij ons is het een voorwaarde dat er op de website zelf besteld en betaald moet worden.

Tim answered 10 maanden ago

Hi Marc,

Dan zal ik hier eens naar kijken!

Ik geloof dat ik 5 webwinkels kan aanmelden bij jullie met mijn huidige abonnement? Klanten plaatsen hun bestelling ook daadwerkelijke op de website die we aan het bouwen zijn.

Marc Staf answered 10 maanden ago

Top, dan heb ik je verkeerd begrepen. Je kunt inderdaad tot 5 webwinkels onder hetzelfde account hebben mits ze allemaal hetzelfde KvK-nummer hebben.