DWQA QuestionsCategorie: QuestionsAls een web pagina winkel keurmerk gebruikt en is niet aan gesloten zoals Deki Think op fb.En die ook de naam van Bol.Com gebruikt als partner die er niks vanaf weet
Adrie asked 1 jaar ago

Dag Adrie,

Goed dat je dit laat weten, dat mag namelijk niet. Als we dat constateren sturen we een verzoek om de verwijzingen naar WebwinkelKeur te verwijderen. Heb je voor mij ook een URL van de webwinkel? Of een link naar het Facebookbericht?

Ze gebruiken de naam van Bol.Com en Web winkelkeur Merk

Marc Staf answered 1 jaar ago

Dank je. Ik ga ze vragen om de verwijzing naar ons van de website te halen. Wat betreft de verwijzing naar bol.com raad ik je aan om hen daar over te informeren.

Marc Staf answered 1 jaar ago

Helaas zie ik nu dat er geen e-mailadres op de website staat. Ook niet op de homepagina. Heb jij dit toevallig wel gevonden? Zonder e-mailadres kan ik ze niet contacteren.

Adrie answered 1 jaar ago
Nee ik heb ook geen email gevonden en verder ook geen telefoonnummer, Misschien via fb er achter komen.
Marc Staf answered 1 jaar ago

Dat ga ik nog proberen, als jij wat vind laat het me vooral weten.

Dat Doe ik

Gerda Fijneman answered 12 maanden ago
Heb een tuinset besteld bij Deki Think zijn partner van bol.com Maar heb nog steeds niks gekregen hoe kan dat Mvg Gerda Fijneman
Marc Staf answered 12 maanden ago

Dag Gerda,

Ik vrees dat het om oplichters gaat, ze zijn waarschijnlijk geen bol.com partner en al zeker niet aangesloten bij ons. Ik raad je aan om aangifte bij de politie te doen.

Gerda Fijnemanja answered 12 maanden ago

Ja dat ga ik doen want ik kreeg ook geen bevesteging toen dacht ik ik ben opgelicht

bedankt voor uw andwoord mvg Gerda Fijneman

Adrie answered 12 maanden ago

Adverteren nu met naam supervoordeel.com .

Marc Staf answered 12 maanden ago

Dank je voor de tip, we gaan er mee bezig.