Skip to content

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpAutomatisch uitnodigingen versturen voor het verzamelen van reviews werkt (nog) niet
Paulien asked 1 maand ago

Hallo,

Wij hebben onlangs de automatische uitnodigingen voor het achterlaten van een beoordeling na een bestelling ingesteld, met onze eigen mailadres als afzender. Na de verzending van de bestelling moet er na 5 dagen een automatische uitnodiging via de mail worden verstuurd naar de klant, alleen dit gebeurt nu nog niet. Moet er hiervoor nog iets ingesteld worden wat ik nog niet heb gedaan?

1 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 1 maand ago

Beste Paulien,

Goed dat je automatisch uitnodigingen wilt versturen naar je klanten. Jammer dat deze nog niet zijn aangemaakt. Om gebruik te maken van ons reviesysteem hoort onze Wordpress/Woocommerce plug-in nog te worden geïnstalleerd.

In de instellingen van de plug-in hoort er te worden aangegeven dat je automatische uitnodiging wilt versturen.

Op deze pagina vind je het stappenplan voor de installatie.

Mocht je de installatie inmiddels hebben voltooid, kun je een screenshot van de instellingen van de plug-in sturen naar info@webwinkelkeur.nl

We kijken graag mee naar een oplossing.

Je antwoord