Bedankemail

P.M.van der Veen asked 2 jaar ago
Hallo Ik heb een vraagje. Wanneer wordt de bedankmail verzonden. Gebeurd dit pas als ik een beoordeling heb aangemerkt als gelezen. Waar kan ik dit controleren als hij verzonden is?
Nizella Nukic Staf answered 2 jaar ago

Hallo P.M, goed dat je hiernaar informeert De bedankmail wordt verstuurd wanneer de review is geverifieerd. Dit vind je terug in je Dashboard bij Uitnodigingen > Verzonden > en als er achter de review ‘Geplaatste Review’ staat. Ik hoop dat je hier verder mee komt en ik wens je een mooie dag toe.

P.M.van der Veen answered 2 jaar ago
Bedankt voor uw reactie.   Het is me helaas niet duidelijk.   Ik heb nog 2 vragen.   1 Wanneer is een review is geverifieerd?  Graag duidelijk omschrijven.   2 Hoe en  \”waar\” kan ik zien dat hij is verzonden?   Groet rvs-schuur
Nizella Nukic Staf answered 2 jaar ago
Graag gedaan ;) excuses voor de onduidelijkheid. Je hebt geen inzicht in wanneer en of de bedankmail is verzonden. Deze wordt automatisch verzonden. Je mag er dus vanuit gaan dat de bedankmail is verstuurd, zodra bij Uitnodigingen > Verzonden > als er achter de review ‘Geplaatste Review’ staat, de bedankmail is gestuurd. Je kunt dus helaas niet per bedankmail zien wanneer deze is verstuurd. Kom je hier verder mee?
P.van der Veen answered 2 jaar ago
Goedendag    1  Hoe en waar moet ik verifiëren het is me nog steeds niet duidelijk.  Graag duidelijk omschrijven.   U bedoelt geplaatste ervaring, in plaats van geplaatste review.       Groet rvs-schuur
Nizella Nukic Staf answered 2 jaar ago
Goedemorgen ;) Jij kunt de reviews niet verifiëren, alleen jouw klanten kunnen dit. Je kunt alleen zien dat ze hun review hebben geverifieerd, en vanuit daar kun je er vanuit gaan dat de bedankmail is verstuurd. Een ervaring is hetzelfde als een review, alleen een andere benaming. Excuses voor de verwarring! Als je graag meer informatie wilt, mag je ook mailen naar info@webwinkelkeur.nl. We kijken dan graag met je mee. Ik hoop dat je hier verder mee komt en ik wens je een mooie dag toe. Groeten Nizella